tommy killer Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Innan när jag gjorde den gammla topicen kostade det att spela men inte längre. Regga er på hockeyn och pm:a mig här eller skriv i min gästbok. Mitt andvändarnamn är oggen och mitt hockey lag heter Blåviksjön SK http://www.managerzone.com/splash.php?asid...tner=mz〈=se Mitt hockey lags egna sida Min o min kompis egna cup Men om ni har redan ett lag så säg bara till Har också ett fotbollslag som heter Öjebyn. Edit: Damn såg att jag skrev grattis istället för gratis. Kan någon snäll MOD ändra? Redigerad 16 mars, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Kostar de inte pengar att ha ett lag länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Meh nvm Redigerad 16 mars, 2006 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Kostar de inte pengar att ha ett lag länge? Det är gratis men att spela K-ligor och cuper kostar fortfarande. Fotboll finns med för de som är intresserade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts