xenon Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Vad menas egentligen med User's local time? På vissa står det tid-datum, men vissa inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Vad är user's local time? nåt här på gtasajten? eller va snackar du om? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Tryck på t.ex., mitt namn och kolla under "Most active in" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Det visar vilken tid det är hoss personen.. Den går efter vilken tidszone man har valt.. Jag har t.ex. valt en annan tidszon (GMT -8) tror jag.. Alltså visar forumt tiden för den tidszonen. .typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Vi bor i GMT +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Ja, men om man klickar på GöranPersson_LeetBoy så kan man se vad klockan här hos honom borta i Västindien. Understand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts