The Tweak Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Jag fattar inte hur man ska göra, ja tar min bild till 200x200 pix och sparar på .JPG, men det är max 100kb, men ja kan bara få den till 117kb. Nån som kan hjälpa mig? Redigerad 16 mars, 2006 av The Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Spara med sämre kvalit'e ( i PS) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Tweak Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Jaha, hur gör man det då? är lite dålig på detta :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Om du använder photoshop (?) så kommer det upp en ruta dör du får välja kvaliten omd du sparar i .jpg. I paint har jag inte en sketen aning (använder aldrig det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Använd image hosten på min sida här: http://t1c.info.se, Det är en sida för min klass, men det finns en länk där uppe till en imagehost som ligger på en unlimited storage server. Den har max size 1mb (har jag skrivit, men jag tror att jag gjorde den så att det skulle va 2Mb; kommer inte ihåg) Redigerad 16 mars, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Tweak Skrivet 17 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Qouad: Jag använder inte photoshop, ja vet inte hur man gör, de gör bara min brosa. :"> Oscarw_89: Jag fick inte upp den där, de står att den inte är en jpg fil, men de är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Qouad: Jag använder inte photoshop, ja vet inte hur man gör, de gör bara min brosa.:"> Oscarw_89: Jag fick inte upp den där, de står att den inte är en jpg fil, men de är den. Skumt, funkar alltid för mig. Säker på att det är jpeg/jpg/gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Tweak Skrivet 17 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Ja, jag är 100% på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts