Bobbo Viking Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Resultat del 1: Din heterosexualitet vacklar. Kanske är du homo eller bi. Gå vidare till test 2. Resultat del 2: Du är superhetero! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Resultat del 1: Din heterosexualitet vacklar. Kanske är du homo eller bi.(9) Resultat del 2: Du är superhetero!(6) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Folk får verkligen varierande resultat på detta test. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) TEST 1 9 poäng Din heterosexualitet vacklar. Kanske är du homo eller bi. TEST 2 6 poäng Du är superhetero! Helt idiotiskt test. Lovar att killen/tjejen som gjorde det hatar bögar och lebbar. Same. EDIT: Inkl. Helt idiotiskt test. Lovar att killen/tjejen som gjorde det hatar bögar och lebbar. Redigerad 16 mars, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) TEST 1: 11p Zuup3rh3t3r0s TEST 2: 5p Zuup3rh3t3r0s Redigerad 16 mars, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 TEST 1 9 poäng Din heterosexualitet vacklar. Kanske är du homo eller bi. TEST 2 6 poäng Du är superhetero! Helt idiotiskt test. Lovar att killen/tjejen som gjorde det hatar bögar och lebbar. Du har helt rätt. Fick samma som dig på första testet och på del2 sa de att jag var homo. Fan heller att jag e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Resultat del 1: Din heterosexualitet vacklar. Kanske är du homo eller bi.(9) Resultat del 2: Du är superhetero!(6) Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Tyvärr verkar testet vara nere nu. Men av vad jag har förstått efter JMS:s presentation av testet driver dom med alla super-hetrosexuella/homofober. Lite kul hur ni verkar vara stola över att hamna insorterade som detta: *Gör hellre saker tillsammans med andra män än är tillsammans med kvinnor. *Pekar ut och ser ned på bögar och kvinnor. *Poängterar sin överordning, exempelvis genom att dra förnedrande skämt om kvinnor eller kalla sämre män för kärringar. *Om det är en vit man ser han också ned på invandrare. *Är mycket sexuellt intresserad av kvinnor och markerar sin virilitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 11 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 TEST 1 9 poäng Din heterosexualitet vacklar. Kanske är du homo eller bi. TEST 2 5 poäng Du är superhetero! W0rD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 TEST 1. Du är superhetero! TEST 2. Det var bara för homosexuella och gjorde det därför inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 TEST 1. Du är superhetero! TEST 2. Det var bara för homosexuella och gjorde det därför inte. Nej 2an är för hetrosexuella att inse hur det är att vara homo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Superhetero på båda, fyfan vilka dåliga test alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) TEST 1 10 Poäng - Din heterosexualitet vacklar. Kanske är du homo eller bi. TEST 2 6 Poäng - Du är superhetro! Redigerad 16 mars, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Nej 2an är för hetrosexuella att inse hur det är att vara homo Något var det och det jag vet är att jag inte gjorde testet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Superhetero på båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Superhetro på båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) Men... orka tro på ett test Testet går ju egentligen bara att göra om man har en partner som man har haft samlag med, och om fallet är så, då hoppas jag att man redan vet vilken sexuell läggning man har... Redigerad 17 mars, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Tyvärr verkar testet vara nere nu. Men av vad jag har förstått efter JMS:s presentation av testet driver dom med alla super-hetrosexuella/homofober. Lite kul hur ni verkar vara stola över att hamna insorterade som detta: *Gör hellre saker tillsammans med andra män än är tillsammans med kvinnor. *Pekar ut och ser ned på bögar och kvinnor. *Poängterar sin överordning, exempelvis genom att dra förnedrande skämt om kvinnor eller kalla sämre män för kärringar. *Om det är en vit man ser han också ned på invandrare. *Är mycket sexuellt intresserad av kvinnor och markerar sin virilitet. Jo, men man kan ha olika anledningar till varför man gör allt av det som står i den där listan. Jag till exempel gör nästan allt där men har vissa anledningar som inte är "normala", svårt att förklara men... det beror på hur man ser det. Jag ser inte ner på kvinnor i sig men jag ser ner på MÅNGA kvinnor (läs fjortisar) osv. Förstår du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Jag svarade seriöst på varenda fråga på de två testen och jag mlev: inte hetero alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts