Jump to content

Hur hetero är du - egentligen?

JMC
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

TEST 1

9 poäng

Din heterosexualitet vacklar. Kanske är du homo eller bi.

TEST 2

6 poäng

Du är superhetero!

Helt idiotiskt test. Lovar att killen/tjejen som gjorde det hatar bögar och lebbar.

Same. ^_^

EDIT: Inkl. Helt idiotiskt test. Lovar att killen/tjejen som gjorde det hatar bögar och lebbar. :P

Redigerad av Spam Snuten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyvärr verkar testet vara nere nu. Men av vad jag har förstått efter JMS:s presentation av testet driver dom med alla super-hetrosexuella/homofober. Lite kul hur ni verkar vara stola över att hamna insorterade som detta:

*Gör hellre saker tillsammans med andra män än är tillsammans med kvinnor.

*Pekar ut och ser ned på bögar och kvinnor.

*Poängterar sin överordning, exempelvis genom att dra förnedrande skämt om kvinnor eller kalla sämre män för kärringar.

*Om det är en vit man ser han också ned på invandrare.

*Är mycket sexuellt intresserad av kvinnor och markerar sin virilitet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men... orka tro på ett test ^_^

Testet går ju egentligen bara att göra om man har en partner som man har haft samlag med, och om fallet är så, då hoppas jag att man redan vet vilken sexuell läggning man har...

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyvärr verkar testet vara nere nu. Men av vad jag har förstått efter JMS:s presentation av testet driver dom med alla super-hetrosexuella/homofober. Lite kul hur ni verkar vara stola över att hamna insorterade som detta:

*Gör hellre saker tillsammans med andra män än är tillsammans med kvinnor.

*Pekar ut och ser ned på bögar och kvinnor.

*Poängterar sin överordning, exempelvis genom att dra förnedrande skämt om kvinnor eller kalla sämre män för kärringar.

*Om det är en vit man ser han också ned på invandrare.

*Är mycket sexuellt intresserad av kvinnor och markerar sin virilitet.

Jo, men man kan ha olika anledningar till varför man gör allt av det som står i den där listan. Jag till exempel gör nästan allt där men har vissa anledningar som inte är "normala", svårt att förklara men... det beror på hur man ser det. Jag ser inte ner på kvinnor i sig men jag ser ner på MÅNGA kvinnor (läs fjortisar) osv. Förstår du? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor