Jump to content

Melodifestivalen 2006

Bobbo Viking
 Share

Vem/vilka av följande tycker du ska gå vidare till Eurovision Song Contest?  

68 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nu måste jag låna en av Magnus gamla texter och fixa om lite.

Men när Carola Häggkvist gör schlager-comeback, då går min gräns för vad jag pallar nej, då lägger jag en pizza och går ut!

Det é så man vill lägga sig ner och böla ett slag. Nu när inte Isaksson kom med till final hoppades jag så innerligt på Andreas Johnson men icke då. Jaja..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 78
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Carola kommer aldrig vinna i Aten i alla fall, den saken är klar.

BWO skulle haft chansen att vinna, även han den där första.. Andreas Johnsson? Men frågan är bara om den sistnämndes låt lät bra på Engelska.. We will never know..

Jag har säkert missförstått eller något, men var inte Andreas Johnsons låt på Engelska?

off: Carolus, woot?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHA, förlåt för det. Jo det stämmer, tänkte på carolas och den fick man ju höra i slutet.. En aningen bättre tyckte jag..

Off: Ja?

Jo, den var lite bättre på Engelska faktiskt.

off: Nä, har inte sett dig skriva på ett tag bara, men det kanske bara är jag?

off 2: God natt pojkar och flickor, Sargvakts-duty imorrn. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, den var lite bättre på Engelska faktiskt.

off: Nä, har inte sett dig skriva på ett tag bara, men det kanske bara är jag?

off 2: God natt pojkar och flickor, Sargvakts-duty imorrn. :wub:

Jopp ;)

Off: Jag har varit bannad i ett år. Om någon skulle kunna förklara varför så tackar jag för det..

Off2: Sovsött.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah, jag har inte hört Carolas bidrag men det stinker säkert. Whatever, anledningen till att hon vann här kommer vara tillräckligt stark för att hon ska få en hög placering i Aten. Däremot hörde jag en låt från vardagsrummet medan jag spelade Tibia. Jag minns inte riktigt längre, men nånting "We have love oooååääeo". Samtidigt var det någon svensk som skrek det, i spelet. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah, jag har inte hört Carolas bidrag men det stinker säkert. Whatever, anledningen till att hon vann här kommer vara tillräckligt stark för att hon ska få en hög placering i Aten. Däremot hörde jag en låt från vardagsrummet medan jag spelade Tibia. Jag minns inte riktigt längre, men nånting "We have love oooååääeo". Samtidigt var det någon svensk som skrek det, i spelet. ^_^

BWO - Temple of love.

Watch, love! Oh oh oh oh <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor