Bobbo Viking Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Nu måste jag låna en av Magnus gamla texter och fixa om lite. Men när Carola Häggkvist gör schlager-comeback, då går min gräns för vad jag pallar nej, då lägger jag en pizza och går ut! Det é så man vill lägga sig ner och böla ett slag. Nu när inte Isaksson kom med till final hoppades jag så innerligt på Andreas Johnson men icke då. Jaja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Gaah. Hoppas hon kommer sist i eurovision. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Gaah. Hoppas hon kommer sist i eurovision. Det gör hon...tro mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jahopp, nu kommer vi förlora...nu kommer jag fan inte hålla på Sverige i aten...heja Finland Vem var det som vann? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag säger som Bert Karlsson: Vad var det jag sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Vem var det som vann? Carola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Bara jag som tror att BWO - Temple of Love blir en riktig sommarplåga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Bara jag som tror att BWO - Temple of Love blir en riktig sommarplåga? Alla låtar kommer bli det. Även några av de som inte ens gick till final Redigerad 18 mars, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag tror den låten med Velvet eller vad hon hette kommer att spelas mycket på radio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 De flesta låtarna kommar spelas 24/7 i en månad från och med nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Carola kommer aldrig vinna i Aten i alla fall, den saken är klar. BWO skulle haft chansen att vinna, även han den där första.. Andreas Johnsson? Men frågan är bara om den sistnämndes låt lät bra på Engelska.. We will never know.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Carola kommer aldrig vinna i Aten i alla fall, den saken är klar. BWO skulle haft chansen att vinna, även han den där första.. Andreas Johnsson? Men frågan är bara om den sistnämndes låt lät bra på Engelska.. We will never know.. Jag har säkert missförstått eller något, men var inte Andreas Johnsons låt på Engelska? off: Carolus, woot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag har säkert missförstått eller något, men var inte Andreas Johnsons låt på Engelska? off: Carolus, woot? HAHA, förlåt för det. Jo det stämmer, tänkte på carolas och den fick man ju höra i slutet.. En aningen bättre tyckte jag.. Off: Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 HAHA, förlåt för det. Jo det stämmer, tänkte på carolas och den fick man ju höra i slutet.. En aningen bättre tyckte jag.. Off: Ja? Jo, den var lite bättre på Engelska faktiskt. off: Nä, har inte sett dig skriva på ett tag bara, men det kanske bara är jag? off 2: God natt pojkar och flickor, Sargvakts-duty imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jo, den var lite bättre på Engelska faktiskt. off: Nä, har inte sett dig skriva på ett tag bara, men det kanske bara är jag? off 2: God natt pojkar och flickor, Sargvakts-duty imorrn. Jopp Off: Jag har varit bannad i ett år. Om någon skulle kunna förklara varför så tackar jag för det.. Off2: Sovsött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jopp Off: Jag har varit bannad i ett år. Om någon skulle kunna förklara varför så tackar jag för det.. Off2: Sovsött. Aha, didnt know. Du får tala med någon som kommer ihåg. Ska sova på riktigt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Okej. Jag kommer inte ihåg i alla fall Hehe, gör så. Godnatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Bah, jag har inte hört Carolas bidrag men det stinker säkert. Whatever, anledningen till att hon vann här kommer vara tillräckligt stark för att hon ska få en hög placering i Aten. Däremot hörde jag en låt från vardagsrummet medan jag spelade Tibia. Jag minns inte riktigt längre, men nånting "We have love oooååääeo". Samtidigt var det någon svensk som skrek det, i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Bah, jag har inte hört Carolas bidrag men det stinker säkert. Whatever, anledningen till att hon vann här kommer vara tillräckligt stark för att hon ska få en hög placering i Aten. Däremot hörde jag en låt från vardagsrummet medan jag spelade Tibia. Jag minns inte riktigt längre, men nånting "We have love oooååääeo". Samtidigt var det någon svensk som skrek det, i spelet. BWO - Temple of love. Watch, love! Oh oh oh oh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts