Bobbo Viking Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 ... ´ Tja, som tur är kom han sist, vad trodde du? Ack ja, det svenska folket va inte kloka då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Andreas Johnsson FTW! Han har ju samma efternamn som CJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Hejar på Rednex. Eller jag bryr mig egentligen inte ett skit. Men det skulle bli kul med ett stort knäpp på näsan framför Bertisen. Och alla bögar skulle bli pangchockade. Åhh vilken soppa. Go REDNEX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Hejjar på Carola för hon är MILF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Hejjar på Carola för hon är MILF. Finns ju porrfilm med henne om du vill ha. "Köp" den. Den stulna porrvideon med Carola Häggkvist.mpeg Tack till Cortez som gav mig namnet. Hah!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Nä finns snyggare MILFAR än henne, men tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Carola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Ehm, nullis. Har inte sett det alls. Känner inte för att sponsra SVT. De giriga jävlarna får redan TVabbonemang. Inte från oss. Muaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 REDNEX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Ack ja, det svenska folket va inte kloka då. Jo, det var dom, han kom ju sist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Jo, det var dom, han kom ju sist... Ja, istället röstade de fram nåt sekt-freak som galade om en satellit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Bättre än Uggla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Bättre än Uggla. "Vi ska inte tala om kattälskarens obefintliga musiksmak, för nu ska vi vara, nu ska vi vara snälla!" - Karl Gerhard / Bobbo Viking Redigerad 16 mars, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Tja, jag tycker att dom är bättre än Uggla, jag gillar inte dom. Och jag är en stolt Nightwishlyssnare, och dom piskar skiten ur Uggla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Focking dubbelpost. Redigerad 16 mars, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Tja, jag tycker att dom är bättre än Uggla, jag gillar inte dom. Och jag är en stolt Nightwishlyssnare, och dom piskar skiten ur Uggla. Hahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Tja, jag tycker att dom är bättre än Uggla, jag gillar inte dom. Och jag är en stolt Nightwishlyssnare, och dom piskar skiten ur Uggla. Ja, för det går ju verkligen att jämföra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Tja, jag tycker att dom är bättre än Uggla, jag gillar inte dom. Och jag är en stolt Nightwishlyssnare, och dom piskar skiten ur Uggla. Ahaha! Inte änns samma genre, ganska svårt å jämföra då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Jag skulle va nöjd om Sverige höll sig utanför eurovisonblabla contest tills vi börjar producera musik som går hem. Sverige har ju vart bra back in the days. Med ABBA och dom andra i eliten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Jahopp, nu kommer vi förlora...nu kommer jag fan inte hålla på Sverige i aten...heja Finland Redigerad 18 mars, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts