eliizar Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Vafan! Har en känsla om att Uggla var med ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Borde de? Drygt tre och en halv miljon människor glor på Melodifestivalen varje vecka. Så det tjänar de nog på. 3.5 miljoner lantisar och gammla ja. Om man frågar runt i stan(Malmö) så kollar ingen på melodifestivalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Röstar på Andreas Johnson - Sing for me eftersom om Sverige ska ha någon chans att vinna så måste dom ha en svensk låt. Tror att BWO har störst chans att kamma hem en seger då dem är skitstora i alla öststater. @tommy killer: Tufft, något du brukar göra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Nulle vote. Günther-Like fire tonight. For the win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Jag har bara sett 2 delar i år. Av de bidragen jag har hört är Andreas Johnson - Sing for me bäst. Min röst faller på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 3.5 miljoner lantisar och gammla ja. Om man frågar runt i stan(Malmö) så kollar ingen på melodifestivalen. Hm.. Bor det inte ganska många hundra tusen människor i Malmö? Jag förmodar att du har frågat alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Hm.. Bor det inte ganska många hundra tusen människor i Malmö? Jag förmodar att du har frågat alla. Bor ca 270 000 i Malmö. Har inte frågat alla men i Metro skriver de också om det och frågar runt i stan. @Hew:Vad menar du med tuff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Bor ca 270 000 i Malmö. Har inte frågat alla men i Metro skriver de också om det och frågar runt i stan. @Hew:Vad menar du med tuff? Tufft att du har sån koll. Metro, hur många frågar dom där då? Typ 5 stycken va? Jadu, man får ju en riktigt klar bild över hur många i Malmö som ser på Melodifestivalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Att the poodles kallar sig hårdrock är skam för världen...men de är samtidigt de enda som har nåt att komma med i mina öron...men jag kommer rösta i EVSC...och rösten lägger jag på Lordi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Vote:Familjen Mcayen(undra hur det stavas)aka Rednex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Rednex - Mama take me home Iofs så är alla låtarna KASSA men den var "bäst" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Har bara hört "Älskar du livet" och "Jag ljuger så bra". Ingen utav dom är värda en röst, så jag nullade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Vafan? Bara en röst på Carola? Vist. Vi kanske inte gillar låten. Men den skulle nog ändå ha störst chans i ESC. Andreas Johnsson och Carola är de två som är favorit tippade. Och det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Vafan? Bara en röst på Carola? Vist. Vi kanske inte gillar låten. Men den skulle nog ändå ha störst chans i ESC. Andreas Johnsson och Carola är de två som är favorit tippade. Och det stämmer. Tror bannemej inte att Carola skulle ha störst chans i ESC. Som jag sa tidigare, om vi vill spela på säkra kort tror jag att BWO är det bästa alternativet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Jag är glad så länge inte Carola vinner. Är trött på hennes käcka hallelujalåtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Jag är glad så länge inte Carola vinner. Är trött på hennes käcka hallelujalåtar. Nja, "evighet"´s låten är väl inte direkt, som du uttrycker dig, en "hallelujalåt" riktigt. Jag kan dock hålla med om att hennes senaste låtar på dom nya albumen har haft lite "kristet" innehåll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Tufft att du har sån koll. Metro, hur många frågar dom där då? Typ 5 stycken va? Jadu, man får ju en riktigt klar bild över hur många i Malmö som ser på Melodifestivalen. Ja 5 kanske men man läser ju om hela denna cirkus i de lokala tidningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Har en känsla om att Uggla var med ... ... Nr. Artist Låt Text/musik Poäng Placering 1 Ola Håkansson Det känns som jag vandrar fram Ulf Wahlberg 85 Delad 3:a 2 Tomas Adolphson/Anders Falk Tillsammans Adolphson/Falk 58 6 3 Eva Dahlgren Om jag skriver en sång Eva Dahlgren 85 Delad 3:a 4 Tomas Ledin Det ligger i luften Tomas Ledin 96 2 5 [Kjell Hansson]? Mer än bara över natten Kjell Hansson 59 5 6 Timjan En egen fela Peter och Anders Olsson 39 9 7 Pontus Platin Nattens sång ? 44 8 8 [Py Bäckman]? och Py Gang Var det här bara början? Py Bäckman 45 7 9 Ted Gärdestad Satellit Ted och Kenneth Gärdestad 105 1 10 Magnus Uggla Johnny the Rocker Magnus Uggla 22 10 ´ Tja, som tur är kom han sist, vad trodde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Poodles eller carlola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Poodles eller carlola. Carlola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts