fido vercetti Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Eftersom alla Warriors topicar ligger så långt bak så tänkte jag att man kunde skriva i den här. Ska låna ut mitt VC i morgon till en kompis och han lånar ut sitt warriors till mig. Frågor om spelet: 1.Kan man gå in i hus?` 2.Hur är free roaming(stavning?)? 3.Vilka vapen finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 1. Ja, vissa byggander, affärer, kemtvätter och annat. 2. Free roamandet é väldigt begränsat, man kan köra två stycken och springa omkring i ett kvarter till en början, sedan kan man göra uppdrag åt folk runt omkring så att man får olika saker, bland annat så öppnas nya gator/hus/affärer och annat. 3. Allt möjligt. Inga skjutvapen dock. Du kan plocka upp i princip allting du hittar på gatan, soptunnor, basebollträn, kofotar (kofötter? ^^), plankor, flaskor, järnrör och allt annat smått och gott. Om du har mer frågor så får du så gärna fråga över MSN. porre.uggla@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Hur många uppdrag finns det i spelet. Svara sannbt plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 31 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Har nu varvat storyn och klarat flashback uppdragen. Jag skapa en ny fil och så såg jag att det fanns en till svårighetsgrad. När jag sen börja spela så såg jag att the warriors var baseball furiors(stavning?). Är det nåt man kan vara när man klarat storyn eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 De finns redan en Officel warriors tråd tror jag och dubbelposta INTE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 31 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 De finns redan en Officel warriors tråd tror jag och dubbelposta INTE Har sökt och hittade inget. Kan du svara på min fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Har sökt och hittade inget. Kan du svara på min fråga? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts