KrigareN Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Hejsan, jag undrar vart San Fierro Hospital finns, finns det inga kartor alls som visar var byggnade är ? Har letat på internet o i mitt Spelfodral men hittar ingenting! Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Dö I SF Så kommer du ditt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Hehehe bra svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Hejsan, jag undrar vart San Fierro Hospital finns, finns det inga kartor alls som visar var byggnade är ? Har letat på internet o i mitt Spelfodral men hittar ingenting! Tacksam för svar. N >_<B Sattsa på att spela uppdragen i spelet. Det finns minst ett som leder dig dit. Om du inte vill dö så kan du ju ta och skuta lite folk i SF så det kommer en ambulans, då tar du den och startar ambulans mission. Redigerad 15 mars, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Du kanske har skaffat Katie som flickvän? Isåfall så vaknar du upp vid hennes hus när du blir "wasted" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Du kanske har skaffat Katie som flickvän? Isåfall så vaknar du upp vid hennes hus när du blir "wasted" Här e det:: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KrigareN Skrivet 15 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Tack för alla svar, när jag ändå är i farten vet nån vart man får tag i en buss i San Fierro? Finns det någon Buss Station ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Använd Car Spawner eller så tar du och åker omkring så hittar du en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Bussarna brukar bara vara ute och åka på vägarna, men vet inte exakt vart det finns nån busshållplats Redigerad 15 mars, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KrigareN Skrivet 15 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Använd Car Spawner eller så tar du och åker omkring så hittar du en. Dem som man spawnar, bussarna, de går ej o plocka upp folk me dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts