Tobb-Hjärt Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Har GTA VC men när jag har spelat i cirka tio minuter så stannar det helt totalt. och jag kan inte göra ett dugg. det enda jag kan gör är att trycka på reset knappen fram på datorn. grafiken flyter på fint laggar inte. Har en AMD Athlon 64 3200+ grafik kort nvidia geforce fx 5200 128mb asus moder kort A8V Deluxe. Har tänkt ifall det kan vara att jag har windows xp pro sp2. hade GTA SA installerat innan jag installera sp2. Och då funkade spelet. Finns det någon patch man kan ladda ner. Tack på förhand Tobb-Hjärt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Har GTA VC men när jag har spelat i cirka tio minuter så stannar det helt totalt. och jag kan inte göra ett dugg. det enda jag kan gör är att trycka på reset knappen fram på datorn. grafiken flyter på fint laggar inte. Har en AMD Athlon 64 3200+ grafik kort nvidia geforce fx 5200 128mb asus moder kort A8V Deluxe. Har tänkt ifall det kan vara att jag har windows xp pro sp2. hade GTA SA installerat innan jag installera sp2. Och då funkade spelet. Finns det någon patch man kan ladda ner. Tack på förhand Tobb-Hjärt Händer detta bara med VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb-Hjärt Skrivet 17 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Nej det händer med gta san andreas oxå... Ingen aning vad det kan var har mailat suporten i england se vad dom säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts