MiRRe Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Det här är min kanin Gösta...Köpte honom idag 1/4 han är åtta veckor gammal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Akta tråduppdragining. Well well, var och la handpenning på en hundvalp idag. Molly heter hon, och vi hämtar henne den 16:e Juni (ja, samma dag DH börjar.. :'< ) Enjoy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Haha så söt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Jättefin. Vad är det för ras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 (redigerad) Akta tråduppdragining. Well well, var och la handpenning på en hundvalp idag. Molly heter hon, och vi hämtar henne den 16:e Juni (ja, samma dag DH börjar.. :'< ) Enjoy! Söt. Jag har också en hund! Han heter Linus. Redigerad 29 maj, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Akta tråduppdragining. Well well, var och la handpenning på en hundvalp idag. Molly heter hon, och vi hämtar henne den 16:e Juni (ja, samma dag DH börjar.. :'< ) Enjoy! Söt mamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Hade ett marsvin som hette Tess, hon dog för typ ett halvår sen, hon började hugga efter folk, bita folk osv och betedde sig skitkonstigt, åt knappt, såg helt skabbig ut och allt sånt, sen en dag var hon död och vi begravde henne. bild på henne när hon fortfarande var rätt liten: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Hade en hund som hette Snövit. Är död nu så jag har tyvärr ingen bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Katten Semlan som gillar att ligga på golv utanför dörrar där hennes familjemedlemmar befinner sig när dom inte orkar att gå till henne för att klappa henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Jättefin. Vad är det för ras? Pappan är en Labardor/Golden Mamman är Labrador/Golden/Schäfer Syns på en valp att det är Schäfer inblandat (den med bruna fläckar) Sen är dom ljusa goldendrag och dom svarta labrador. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Madhick Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 (redigerad) Vi har en kanin, än så länge iaf, som heter Ellen. Hon ska avlivas snart. Hon beter sig konstigt, ibland som om hon hade väldigt ont m.m. Vi har väl haft henne i mer än 10 år nu och det är ganska ovanligt för en kanin att bli så gammal.. Edit: En bild på henne: Redigerad 29 maj, 2007 av Madhick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Pappan är en Labardor/Golden Mamman är Labrador/Golden/Schäfer Syns på en valp att det är Schäfer inblandat (den med bruna fläckar) Sen är dom ljusa goldendrag och dom svarta labrador. Den mörka hunden närmast kameran ser nästan ut som en rottweiler (stavning?) Hunden du skulle få var söt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Den mörka hunden närmast kameran ser nästan ut som en rottweiler (stavning?) Hunden du skulle få var söt Hehe, jo.. Det är för att det är rottis i generna, skrev fel förut. Mamman är en korsning mellan Golden/Schäfer/Rottweiler/Norsk Buhund, men mest golden. Hemsida: http://www.blandrasvalpar.go.to/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Jag hade två marsvin men de dog av vanskötsel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Jag har en labrador/sibiran huskey som heter Frodo, han är snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Vi hade en gul honfisk som hette nåt jag inte minns. Den dog. Vi hade en till gul honfisk som fick massvis med småfisk. Hon dog. Vi hade massvis med Neontetra-fiskar. De dog. Vi hade massvis med ungar från fisk #2. De dog. Vi hade en röd hanfisk som hette Redneck. Den dog. Vi hade en gul fisk med svart band. Den åt upp alla andra. Sen dog den också. Vi struntade i att ha fiskar ett tag, för att de antingen ynglade av sig eller dog. Sen började vi om. Vi hade massvis med Neontetra-fiskar. De dog. Vi hade några fler fiskar som jag inte alls minns hur de såg ut, eftersom jag inte brydde mig. De dog. (Inte pga mig.) Vi hade några malar. De dog, utom en. Den stora malfisken var den enda som överlevde. Den åt också upp alla andra. Sen dog den med. Denna gång under en knivsegg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Vi hade en gul honfisk som hette nåt jag inte minns. Den dog. Vi hade en till gul honfisk som fick massvis med småfisk. Hon dog. Vi hade massvis med Neontetra-fiskar. De dog. Vi hade massvis med ungar från fisk #2. De dog. Vi hade en röd hanfisk som hette Redneck. Den dog. Vi hade en gul fisk med svart band. Den åt upp alla andra. Sen dog den också. Vi struntade i att ha fiskar ett tag, för att de antingen ynglade av sig eller dog. Sen började vi om. Vi hade massvis med Neontetra-fiskar. De dog. Vi hade några fler fiskar som jag inte alls minns hur de såg ut, eftersom jag inte brydde mig. De dog. (Inte pga mig.) Vi hade några malar. De dog, utom en. Den stora malfisken var den enda som överlevde. Den åt också upp alla andra. Sen dog den med. Denna gång under en knivsegg. Fy fan, fiskar är fan sämsta djuren man kan ha. Farsan hade saltvattenfiskar ett tag, men dom fick svamp och dog. Jag köpte ett litet akvarium och hade ett par småfiskar, men dom dog. Jag köpte ett större akvarium, men massa fiskar dog. Köpte nya fiskar, och ett par större fiskar ynglade. Föräldrarna började äta dom andra fiskarna, så jag fick slänga alla fiskar. Morsan köper en guldfisk. Den får svamp, men hon skrapar den och den är okej ett tag. Hon köper en till guldfisk. Den första dör. Den andra får svamp, och vi får spola ner den. Tips till alla där ute, skaffa aldrig fiskar. Dom är tråkiga, kostar bara tid och pengar och dom kommer dö eller få svamp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Akta tråduppdragining. Well well, var och la handpenning på en hundvalp idag. Molly heter hon, och vi hämtar henne den 16:e Juni (ja, samma dag DH börjar.. :'< ) Enjoy! Aaawwiee Vi har fortfarande bara en ful undulat som är rädd för allt o alla.. cp fågel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Säg hej till Nisse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Säg hej till Nisse! http://www.frausinn.ch/wp-content/kamel.jpg HEHE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts