Jump to content

Berätta om dina husdjur

fido vercetti
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 325
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Cheapthrills Heathernova... fast kort och gott Heddy. Hon är sköldpaddsmaskad (låter skumt, jag vet), brunspräcklig i trynet.

Sköldpadd är en fin färg. Ngt aningens komplicerat namn katten din har bara.Fattar inte riktigt varför en del uppfödare ger sina katter så underliga namn :huh:

Min birma heter egentligen S*Chlach Athego ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om denna var uppe tidigare...Siana, ska vi bilda klubb? :wub: (strumpebandssnok, tamnophis S sirtalis "blue florida")

http://i32.photobucket.com/albums/d1/chili...nat/Bild070.jpg

Haha, jag har ingen orm för tillfället. Mor min har mailat och frågat om priser.

Min katt, Lisa. Spana in den skräckingjagande fläcken på hennes nos, och hennes mördande blick.

post-22-1143573758_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Privatperson. Erkänn Lisa ägde?

Bra, du är en klok pojke. Både billigare och bättre kvalitet på djuren! Kan rekomendera några sidor åt dig, vet inte om det är bäst här eller i PM...säg hur du vill ha det! Det är alltså sidor som folk annonserar,berättar och diskuterar sina djur, och hobbyn i övrigt..kan vara bra att komma igång med...om du är intresserad? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor