The_go Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Yay, jag har också en birma. En hona, då, och en mycket trött sådan. Va trevligt they are cool, u know Va heter din birma då, har du oxå en brunmaskad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Va trevligt they are cool, u know Va heter din birma då, har du oxå en brunmaskad? Cheapthrills Heathernova... fast kort och gott Heddy. Hon är sköldpaddsmaskad (låter skumt, jag vet), brunspräcklig i trynet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Cheapthrills Heathernova... fast kort och gott Heddy. Hon är sköldpaddsmaskad (låter skumt, jag vet), brunspräcklig i trynet. Sköldpadd är en fin färg. Ngt aningens komplicerat namn katten din har bara.Fattar inte riktigt varför en del uppfödare ger sina katter så underliga namn Min birma heter egentligen S*Chlach Athego Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FishShit Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Hade en Eremitkräfta förr med den e död nu. :'( OBS! Inte min kräfta på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 http://img234.imageshack.us/img234/7565/bild0035py.th.jpg Min nya hundvalp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Min mormor har en likadan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Min mormor har en likadan... En norfolk terrier? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Min Töta katt Eddy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 En norfolk terrier? Nej, dom såg likadana ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Nej, dom såg likadana ut. Hehe okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Vet inte om denna var uppe tidigare...Siana, ska vi bilda klubb? (strumpebandssnok, tamnophis S sirtalis "blue florida") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Min Töta katt Eddy Naaaaw Har alltid velat ha en katt! Men det får jag inte för mina föräldrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) Well, I think It's a dog. Lotta heter hon iaf http://img139.imageshack.us/img139/195/lotta4br.jpg http://img56.imageshack.us/img56/9928/lotta25ai.jpg Redigerad 28 mars, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Vet inte om denna var uppe tidigare...Siana, ska vi bilda klubb? (strumpebandssnok, tamnophis S sirtalis "blue florida") http://i32.photobucket.com/albums/d1/chili...nat/Bild070.jpg Haha, jag har ingen orm för tillfället. Mor min har mailat och frågat om priser. Min katt, Lisa. Spana in den skräckingjagande fläcken på hennes nos, och hennes mördande blick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Haha, jag har ingen orm för tillfället. Mor min har mailat och frågat om priser. Min katt, Lisa. Spana in den skräckingjagande fläcken på hennes nos, och hennes mördande blick. Vart har du tänkt skaffa? zooaffär, privatperson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Well, I think It's a dog. Lotta heter hon iaf http://img56.imageshack.us/img56/9928/lotta25ai.jpg Tänder Redigerad 29 mars, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Vart har du tänkt skaffa? zooaffär, privatperson? Privatperson. Erkänn Lisa ägde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Privatperson. Erkänn Lisa ägde? Bra, du är en klok pojke. Både billigare och bättre kvalitet på djuren! Kan rekomendera några sidor åt dig, vet inte om det är bäst här eller i PM...säg hur du vill ha det! Det är alltså sidor som folk annonserar,berättar och diskuterar sina djur, och hobbyn i övrigt..kan vara bra att komma igång med...om du är intresserad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Fuckin dubbelpost. Redigerad 29 mars, 2006 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 PM'a på du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts