Crice Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Hehu, jag med! Vi é 5, Belinda, Bobbo, Nikitha, Charlie och Alex. 31, 15, 12, 8 och 4. Jag kan ju också tala om att jag och Nikitha é de enda "helsyskonen" så att säga. Både samma morsa och farsa. Jag, Nikitha och Belinda har samma morsa och jag, Nikitha, Charlie och Alex har samma farsa. Så du heter... Bobbo? Det var minst sagt ett ovanligt namn. Ganska coolt, dock, på ett sådant där säreget och avvikande sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 En sån här liten jävel har vi. http://img219.imageshack.us/img219/7487/acke2kl.png Om du menar den lilla krabbaten i mitten så heter det KANIN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Höhö, vi ska skaffa oss en sån där liten sak. Jo gör det för alldel (PSST dom är svindyr) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Om du menar den lilla krabbaten i mitten så heter det KANIN. Aha, nu förstår vad alla sprang runt och sade vilken söt kanin vi skaffat, jag fattade aldrig vad de menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Dessa 2 är ej mina men jag såg dom idag på parkeringen hihi va jättekul och se på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Har 2 katter, 2 hundar och en EXTREMT aggresiv papegoja, som mer än gärna hugger fingrarna av en om han får läge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Har 1 Jämthund och en Svart katt. KatteN Bilden blev lite stooor , fattar inte hur jag ska förminska Redigerad 16 mars, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Har 2 katter (som jag gärna skulle vilja slippa) och en kinesisk nakenhund med en jävla massa päls (go) http://denvish.net/ulf/1142529269_P1010002.jpg edit: hoppsan den blev lite stor Redigerad 16 mars, 2006 av Folke_fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Dessa 2 är ej mina men jag såg dom idag på parkeringen hihi va jättekul och se på! Var bor du? (syftar på reg-skylten..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Var bor du? (syftar på reg-skylten..) Han har nog hittat bilden nånstans på nätet och tat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Eller så läser ni hans profil där det står Labin, Kroatien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Eller så läser ni hans profil där det står Labin, Kroatien Så kan man också göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Eller så läser ni hans profil där det står Labin, Kroatien Precis vad jag ville säga! Han har nog hittat bilden nånstans på nätet och tat den. Vad är det med mening med att lägga upp bilder som jag inte har tagit och sen ljuga om att jag tagit dom?? Jag är ingen lögnare.. ifall jag inte tagit korten själv skulle jag sagt att jag hittade kortet på nätet.. MSN-a mig så kan jag scicka ett videoklipp jag tog med mobilen oxå i 3GP format!här har ni en bild till..tog totalt 2 st+hann filma.. dom brydde sej inte om att jag stod 2meter ifrån dom Redigerad 16 mars, 2006 av tojo909 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Precis vad jag ville säga! Vad är det med mening med att lägga upp bilder som jag inte har tagit och sen ljuga om att jag tagit dom?? Jag är ingen lögnare.. ifall jag inte tagit korten själv skulle jag sagt att jag hittade kortet på nätet.. MSN-a mig så kan jag scicka ett videoklipp jag tog med mobilen oxå i 3GP format!här har ni en bild till..tog totalt 2 st+hann filma.. dom brydde sej inte om att jag stod 2meter ifrån dom Sexigt.. typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Har en dogg och 2 kattejäklar som nästan är trögare än min farsa BTW, har ingen möjlighet att lägga upp bilder HUNDEN: hane Namn: Sixten (Nick: Sexiga Sixten, Killen, Loppsäck m.m) Ras: blandras (Flat-Coated Retriver och Irlänsk setter) Ålder: 9 bast KATT 1: hane Namn: Kenta Kattfot (Nick: Kattfot, Fisen, Killer m.m) Ras: ? (Svart med vit haka och vitt på magen) Ålder: 1½ Övrigt: Om några år kommer hans vikt vara i världsklass , jag brukar "kattnappa" han och ha under täcket, och han är för dum för att försöka smita så han kurrar, och när jag slappnar av så får han skitmuppiga dampryck om han lyckas smita är det raka vägen till matskålen eller dörren KATT 2: hona (kastrerad) Namn: Findus Ras: Bondkatt (?) Ålder: 10+ Övrigt: Hatar att mysa och föredrar att ligga och sova hela dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Har två fåglar. En gamal undulat som heter Brumme och en ung nymfparakit som heter Percy. Dom bor i samma bur Men vi har inte lyckats fått Percy tam ännu. Har ingen bild just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jag har 2 hundar och tre katter. ena hunden är schäfer den andra en blandras. 2 av katterna är bonkatter och den tredje någon blanding mellan bondkatt och norsk skogskatt. Nu har jag bara två katter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Nu har jag bara två katter. Whaj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Whaj? För att den har gått vidare till nya jaktmarker kanske!? Sorry, Frenzy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Nej jag får väl berätta... Min katt (ja min egna) har inte velat äta på de senaste dagarna och gått och ramlat och sånt så vi har fått mata henne... Så vi var tvugna att åka till veterinären nu på morgon, eller ja min mor och syster gjorde det.. Så väckte min systers pojkvän mig och sa att jag skulle snacka i telefon så var det min morsa som sa att dom hade varit tvugna att avliva min katt för hon hade fel på njurarna och var förgiftad i hela kroppen typ... Flisan var bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts