Azore Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Vi har en tibetansk spaniel på runt 10 år och ett marsvin (hade två i höstas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Naaaw va söta alla hundar och katter var i den här topicen! Speciellt dom 2 första hundrarna i topicen Jag får tyvärr inte ha några djur av mina föräldrar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 15 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Inte hemma just nu, men typ såhär ser han ut Dock så vågar han typ inte sätta sig på ens finger.. humm... Edit: btw fido vercetti, är Alaskan malamute samma sak som Siberian Husky? Ser väldigt likadana ut iaf.. Sån måste jag skaffa sen Inte exakt samma. Sibirian husky har blåa ögon tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Nu kommer 2 bilder ifrån julafton på min Soto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Ett jävla röj ser jag. ...kommer mera senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Naj vad söt. Har inte du nån katt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Inte exakt samma. Sibirian husky har blåa ögon tror jag. Jaha.. Hampus, soet hund Ähdit: Foo's katt me^^ Redigerad 15 mars, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Har en hund som är bland ras mellan Schäfer och rottweiler ca 2 år tror jag.... snart 3 år han heter Neo En katt vars ålder jag inte har en aning om eller någon annan info om... förutom hans namn och det är Trin En kanin fast den är min syrras, en vädurs kanin är det iaf. Kanin har typ inte fått något namn men jag kallar honom oftast för Mr. Playboy Hunny Bunny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) HUND: chihuahua (stavning) NAMN: Selma Edit: hon är en mästertjuv när hon var 1½ år så snodde hon en nykokt potatis Edit: det här är ingen gå ut tidigt nej nej nej hon vill helst gå ut vid hmm 11.00 tiden (hon har då varit ute en gång och det var förra dan 22.nåt tiden ) Redigerad 15 mars, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Hmm Hund - Sissa Typ blandras, 1år gammal Katt - Schinotto, Chinotto skitsamma kalla den notto. Helig birma, pittögd, 3år gammal typ Katt - Tiger Tjock blandras Katt - Salsa Tjock blandras Katt - Snövit Tjock lurvig blandras Häst - Julia Stor fet och gammal Häst - Vincent Yngsta hästen, stor som fan ändå Häst - Valle Liten, fet, gammal och paranoid. Har inga bilder nu, alla djuren är hos pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Hahaha EDIT: För att tillföra något till topicen bör jag kanske säga att jag inte äger något husdjur. Redigerad 15 mars, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 HÖHÖ Är det dina husdjur ?? vad fina dom är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Katt: Hane (kastrerad) År 14 Namn Michelangelo, kallas Miki Född: 2 April 1991 Damn, 14 bast. Alla katter vi har haft brukar kollapsa efter 4 år typ . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Har inte du nån katt? Nej, jag har två marsvin, du kan se bilder på dom en sida bak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Damn, 14 bast. Alla katter vi har haft brukar kollapsa efter 4 år typ . ...normalt så blir en katt ca 13-18 år...Kolla om din nästa kantt är helt frisk eller om du skött den rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Nej, jag har två marsvin, du kan se bilder på dom en sida bak. HAR DU INGEN KATT? SKANDAL! Kattälskaren har ingen KATT! HAN ÄR FEJK! HAN HAR INGEN KATT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 15 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) I julas hände nåt knäpp. Vår hundtik löpte och en av våra hankatter försökte......................sätta på henne Redigerad 15 mars, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 HAR DU INGEN KATT? SKANDAL! Kattälskaren har ingen KATT! HAN ÄR FEJK! HAN HAR INGEN KATT! Haha försöka går ju...Men jävlar det är sant det du säger KATTÄLSKAREN ÄR FEJK NER MED KATTÄLSKAREN !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 En tripp tillbaka i tiden. Jag och våran hund Baltazar. Han avlivades för typ.. 15 år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts