GiZmo Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Fick en hund när jag var 3, haft den hela tiden tills nu, när jag är 14 år. Gick bort för en månad sen... R.I.P. http://img505.imageshack.us/img505/3353/bild030di3.jpg Saknar dig Ztella! And like, Aaaaw Sorry for the loss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Hade en humla en gång, fäst i en lina, han dog efter några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 dum dum dum dum! Fick en fet chock när jag kom hem igår. Hon har växt som fan bara på en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 dum dum dum dum! Fick en fet chock när jag kom hem igår. Hon har växt som fan bara på en vecka. Söt. Såg ut som en cigarett i hennes mun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Söt. Såg ut som en cigarett i hennes mun. Snarare cigarr ^^ Växt en hel del jao stellan, soet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Blaize börjar bli stor, min lilla gumma.! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Blaize börjar bli stor, min lilla gumma.! <3 Soet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 ze'update. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Oj, vad hundar växer fort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 ze'update. SKÄGG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 (redigerad) Ok, min tur då Namn: Baltasar Ålder: 1 år och 2 månader ungefär Ras: Polski Owczarek Nizinny Mankhöjd: 50 cm Vikt: Omkr. 30 kg (ja, han väger lite för mycket) Uppfödare: Hagabergslidens Kennel, Göteborg Antal i Sverige: Omkring 400 Om PON Polski Owczarek Nizinny, eller PON, är en arbetslös vallhund som kommer från Polen. Den är väldigt nyfiken på sin omgivning och bekantar sig gärna med allt nytt och är en mycket vänlig och glad ras, men mycket envis, så den kräver ett fast handlag. Den har vissa vaktinstinkter. PON är en ras med mycket bra hälsa. Förväntas leva i 12 - 14 år. Här har jag också ett filmklipp från då han var valp. Edit: La till länk. Redigerad 15 augusti, 2007 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Okej, då bumpar jag den här. Tack, Giz. Namn: Della Ålder: 8 veckor och två dagar, i think. Ras: 75% Powder Puff och 25% Pudel (dvärg, i think). Mankhöjd: 20 cm (är inte helt säker, men någonstans därikring) Vikt: Omkr. 1.5 kg kanske. Uppfödare: Någon strax utanför Sundsvall. Trevliga människor. Antal i Sverige: I don't know. Vi hämtade henne igår, och det är våran (/min) första hund, där utav min osäkerhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Finns för många golvmoppar i vårat avlånga land. Blev rent av förbannad när morsan var inne på att skaffa något liknande innan vi skaffade Molly. Hundar ska se ut som hundar och vara lika stora som hundar och inte som en golvmopp. Anyways, GURATZ! Slänger väl upp en bild på odjuret när jag ändå är igång, hon har slutat växa nu, eller iaf så lite att man märker av det när man ser henne varje dag. (Februari, vafan tar dom inte kort på henne för?! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 (redigerad) Finns för många golvmoppar i vårat avlånga land. Blev rent av förbannad när morsan var inne på att skaffa något liknande innan vi skaffade Molly. Hundar ska se ut som hundar och vara lika stora som hundar och inte som en golvmopp. Anyways, GURATZ! Slänger väl upp en bild på odjuret när jag ändå är igång, hon har slutat växa nu, eller iaf så lite att man märker av det när man ser henne varje dag. (Februari, vafan tar dom inte kort på henne för?! ) Njah. Stora hundar är inte riktigt min smak. Och anledningen till att vi köpte Della var delvis därför att min mor verkligen ville ha en hund, att hon var väldigt söt och sedan så var hon en utav dom få hundarna som min mor inte fått allergiska reaktioner utav. Det är inte allt för lätt att hitta en 'allergifri hund'. Sedan så tycker vi inte att hon ska ha för långt hår, så det ska vi klippa när det blir för långt. Vi vill inte heller (iaf inte jag) ha någon golvmopp, men Della känns inte som någon sådan. Hon har fått leka lite inne i finrummet dock, och där på parkettgolvet så blir hon verkligen bambi på hal is. Om hon sitter ner så glider hela rumpan bakåt. Edit: Hon är också väldigt reserverad. Hon käftar inte emot om man säger till henne. En bra hund för nya hundägare som oss. Redigerad 12 juni, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Linus är nu ett år äldre men fortfarande lika... liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 (redigerad) Finns för många golvmoppar i vårat avlånga land. Blev rent av förbannad när morsan var inne på att skaffa något liknande innan vi skaffade Molly. Hundar ska se ut som hundar och vara lika stora som hundar och inte som en golvmopp. W0rd! Eller ja, det finns några små, som typ Sheltie och.. några raser som jag inte minns namnet på men annars ska dom vara stora Slänger väl upp en bild på odjuret när jag ändå är igång, hon har slutat växa nu, eller iaf så lite att man märker av det när man ser henne varje dag. (Februari, vafan tar dom inte kort på henne för?! ) Söötis Vad var hon för ras nu igen? Linus är nu ett år äldre men fortfarande lika... liten. Liten men ganska fin ändå (yay för att min favvo tråd har blivit aktiv igen ) Redigerad 13 juni, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 (yay för att min favvo tråd har blivit aktiv igen ) Du har dig själv att tacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 (redigerad) Lite äldre bild på Morris himself Strävhårig tax, 5 år gammal Också en bild på när han så gärna ville hoppa ut ur Chevan Gotta lov him! Mobilkvalla ftw. Redigerad 13 juni, 2008 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Najz dogz! Nu orkar inte ja leta efter bilder, men har bilder någonstans! Vi har en labrador som heter tjabo och en amstaff som heter kira! Men ska fixa bilder sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Detta är Fiffi. Hon är jättetjock och gillar att vara aggressiv och äta upp mobiltelefoner, memorycards och fjärrkontroller. Fiffi gillar att höra om hur tjock hon är. Hon känner sig älskad då. Något som Fiffi däremot inte gillar är läsk. Hon avskyr läsk faktiskt. Hon blir t.o.m. rädd för läsk. Och när Fiffi är rädd så springer hon för livet. Då brukar hennes fläsk fladdra jättevackert. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts