StellHell Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Påhopp tjaaalaaaa! Visst. Varna mig, inte för att det gör något eftersom du inte kan banna en admin. Och, ja du var värd en sån kommentar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 De är ju de jag säger.. Du kan säga och göra vad du vill.. Och sen säga åt mig att jag inte har tillåtelse till det... Dubbelmoral.. JAPP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Dubbelmoral.. JAPP! Aldrig fel, tappar man den ena har man kvar den andra....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Påhopp tjaaalaaaa! Nej, han sa aldrig att du var dum i huvudet. Han frågade bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Aldrig fel, tappar man den ena har man kvar den andra....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 De är ju de jag säger.. Du kan säga och göra vad du vill.. Och sen säga åt mig att jag inte har tillåtelse till det... Dubbelmoral.. JAPP! Kalla det vad du vill. Som jag säger så lever man på respekten, och om jag kallar folk saker hela tiden så kommer jag tillslut förlora all respekt bland medlemmarna och på så sätt kan jag inte vara admin längre. Just i ditt fall spelar det ju inte så stor roll eftersom du inte verkar ha så stort inflytande på folket här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Plusfourtyfour... skulle du vilja vara snäll att HÅLLA KÄFTEN! [RÖVSLICK]Jag tycker iallafall att alla admins och mods gör ett fint jobb![RÖVSLICK] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Nej, han sa aldrig att du var dum i huvudet. Han frågade bara. Gjorde jag med när jag frågade om han sålde sig på gatan?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Plusfourtyfour... skulle du vilja vara snäll att HÅLLA KÄFTEN! [RÖVSLICK]Jag tycker iallafall att alla admins och mods gör ett fint jobb![RÖVSLICK] Jag håller med dig till 100% Redigerad 18 mars, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Själv tycker jag såhär.. De ser ju till att alla nötter försvinner men de är inte trevliga själva vilket gör att jag blir något irriterad på dem.. Men som StellHell sa så kanske det är lite meningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Gjorde jag med när jag frågade om han sålde sig på gatan?! Ok, kollade inte igenom hela tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Sorry att jag drar upp en gammal tråd men jag tog reda på hur mycket medlemmar som inte skrivit en enda lilla post, och siffran blev 3632 medlemmar... Onödigt? Ja! Man borde fixa så att om man inte skriver sin första post inom 2 månader blir man utraderad. Admins, mods, vad sägs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Man borde fixa så att om man inte skriver sin första post inom 2 månader blir man utraderad. Admins, mods, vad sägs? Varför? Vissa kanske inte finner nöja i att författa inlägg utan bara följa alla intressanta diskussioner m.m som går runt på forumet. Man kanske typ bara gillar att läsa och kolla lite bilder. Man måste ju faktiskt inte skriva något bara för att man är medlem, så nej, det köper jag inte ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Vissa kanske inte finner nöja i att författa inlägg utan bara följa alla intressanta diskussioner m.m som går runt på forumet. Man kanske typ bara gillar att läsa och kolla lite bilder. Men varför bli medlem då? Man kan lika gärna vara gäst?!? Edit: Och förresten, jag kollar ofta på "Board Statistics" och enligt den är det bara personer som skriver som är online. Redigerad 8 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Blir man medlem så kan man ju göra andra saker än att posta, som t.ex. vara med i tävlingar och använda GTAmods Redigerad 8 april, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Blir man medlem så kan man ju göra andra saker än att posta, som t.ex. vara med i tävlingar och använda GTAmods ... Mjoo du har rätt... Glöm allt jag har sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Lol...totally gone, sorry skrev lite fel tråd :S Redigerad 8 april, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts