KrigareN Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Stått med en buss på 5 olika busshållplatser utanför Las Venturas Flygplats nu o ingen JÄKEL går in i bussen! funkar det inte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Den förra topicens titel var OK, vad hände när du gjorde denna? Bättring på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Säker på att du har rätt buss? Coach ska det va ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KrigareN Skrivet 14 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Japp har coachen, måste man trycka på nån knapp eller va ska man göra? Det står inte ens folk o väntar där utan det kommer folk o går bara förbi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Har för mig att du inte kan ta upp peds (bara dem som e me i ditt gäng). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KrigareN Skrivet 15 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Säker på att du har rätt buss? Coach ska det va ^^ Har du nån aning om va ja gör fel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Nu kanske jag pratar i nattmössan, men den funktionen är väl borta i SA? i VC kan man plocka upp folk, men i SA har jag som sagt för mig att det inte går, jag har iaf inte lyckats med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Säker på att du har rätt buss? Coach ska det va ^^ Vaddå funkar det med Coach?? , det är väl bara på Vice City som människorna går på bussen, eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Vaddå funkar det med Coach?? , det är väl bara på Vice City som människorna går på bussen, eller har jag fel? Har för mig att bara Gang members kan gå på bussen i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Jaa, de e klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts