KrigareN Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Hejsan, har en fråga, jag vill ta bort mitt fusk där jag har infinite ammo till alla vapen, anledningen är att jag gillar inte när man ser lilla uzi´n som man håller i när man kör vid sidan om ratten, hur tar man bort fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Hehe du måste döda din flickvän...hon som arbetar som nurse.. För att få bort vapnen...Det finns inget fusk anars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Om jag inte tänker helt fel kan man väl ta bort ett fusk genom att skriva in det igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Om jag inte tänker helt fel kan man väl ta bort ett fusk genom att skriva in det igen! Borde funka Redigerad 15 mars, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Döda e svaret du letar efter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Om jag inte tänker helt fel kan man väl ta bort ett fusk genom att skriva in det igen! Har nog aldrig fungerat för mig tror jag, men det kanske är möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts