PHiLLE___ Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 De är ett uppdrag man ska döda han i. Köra ner bilen i vatten på första Ön! Du menar väl uppdraget ''Management Issues'' eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Du menar väl uppdraget ''Management Issues'' eller? Jag vet inte vad de heter och jag råder er skriv inte i denna tråd Mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag vet inte vad de heter och jag råder er skriv inte i denna tråd Mer Han återgår ju bara till ämnet, så är det väl lugnt? @jerrko: jag tycker faktiskt också att den påminner lite om honom.. fast kanske inte frisyren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Han återgår ju bara till ämnet, så är det väl lugnt? @jerrko: jag tycker faktiskt också att den påminner lite om honom.. fast kanske inte frisyren.. Äntligen nån som håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Tycker han ser ut som en WIll Smith med arabisk påbrå .. eller vad det heter. O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Tycker han ser ut som en WIll Smith med arabisk påbrå .. eller vad det heter. O.o En sak som är väldig irriterande med han (i spelet) är att när han träffar nån så säger han typ:"Hey man with the feed at". Inte säker på att just han säger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Han påminner om honom ganska mycket tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 En sak som är väldig irriterande med han (i spelet) är att när han träffar nån så säger han typ:"Hey man with the feed at". Inte säker på att just han säger det. NEJ NEJ NEJ! Det är Den orangea(stavning?) snubben med solhatt som säger "Hey man where the weed at?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 NEJ NEJ NEJ! Det är Den orangea(stavning?) snubben med solhatt som säger "Hey man where the weed at?" Aha Men vad menar han med "weed"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Aha Men vad menar han med "weed"? Weed=Gräs. Gräs är annat ord för t.ex marijuana och sånt. KNARK ALLTSÅ! Så det han säger är "Hej kompis var är knarket?". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Weed=Gräs. Gräs är annat ord för t.ex marijuana och sånt. KNARK ALLTSÅ! Så det han säger är "Hej kompis var är knarket?". Hehe ok. Brukar alltid fulla hans skalle med bly innan han har sagt klart den meningen:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Hehe ok. Brukar alltid fulla hans skalle med bly innan han har sagt klart den meningen:) Hehe tror du han slutar då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Hehe tror du han slutar då eller? Ja för jag brukar rekrytera poliser och militärer, och tar med dom till en gata där dom slaktar alla "weed at" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Ja för jag brukar rekrytera poliser och militärer, och tar med dom till en gata där dom slaktar alla "weed at" Jaha men jag tror inte han bryr sig särskilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jaha men jag tror inte han bryr sig särskilt. Jag ska utrota alla "weed at" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag ska utrota alla "weed at" Hahahaha! Ja, gör det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 23 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Hahahaha! Ja, gör det.. Hjälp till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts