iweX Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Det är inte Will Smith kära vän. Vem är de då Ballasmannen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Vem är de då Ballasmannen? Det är Madd Dogs Manager tror han heter Scipio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Det är Madd Dogs Manager tror han heter Scipio. Som åker i bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Som åker i bilen? JAAAA! DING DING DING! DU VANN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 JAAAA! DING DING DING! DU VANN! Haha , ballasmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Haha , ballasmannen Sluta kalla mig det...ingen får veta att jag knner honom...dom kan tro att vi är bögar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Sluta kalla mig det...ingen får veta att jag knner honom...dom kan tro att vi är bögar. Aja , Mod ni kan låsa tråden nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Men kära barn, ni har ju inte ens lagt upp bild på han. Dålig stil tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Mad Doggs manager liknar inte Will Smith på några vis alls, möjligtvis på utséendet men absolut inte till rösten. Han liknar i Cuba Gooding JR heller förutom kläderna då. Redigerad 15 mars, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 OT: Sätter man trucker kepsen på CJ så ser han ut lite som Pharrell Williams.....tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Men kära barn, ni har ju inte ens lagt upp bild på han. Dålig stil tycker jag Det där var ju inte likt Will Smith direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Det där var ju inte likt Will Smith direkt Nä , de var de inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 För att få slut på deta!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 För att få slut på deta!!!! Du, du kan ta bort bilden den är för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Du, du kan ta bort bilden den är för stor. Har jag inte sakt till daj att inte va KAXIG!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Har jag inte sakt till daj att inte va KAXIG!!!!!!!!! Men palla, kolla hur jävla stor bilden är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Låst tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Men kolla. Rösten liknar inte alls Smiths men utseendet + att han liknar den killen på bilden på sida 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Okej denna tråd håller på att balla ur så jag ber er att inte skriva mer annars blir ni rapporterade och kan bli bannade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Jag tycker han ser ut som Wink i 8 Mile ( used to be a rapper ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts