Jump to content

Vilken ps2 modell har du?

fido vercetti
 Share

54 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag har det stora, men det håller på att förfalla :o

först började det med att det tar Ca 5minuter innan spelen startar, då tänkte jag som så att spelen startar iallafall !! och det e ju huvudsaken!!

men sen typ 4 veckor tillbaka, så har jag inte kunnat spela DVD filmer på mitt PS2 ?!

jaja, bryr mig inte.. bara jag kan spela!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har det stora, men det håller på att förfalla :o

först började det med att det tar Ca 5minuter innan spelen startar, då tänkte jag som så att spelen startar iallafall !! och det e ju huvudsaken!!

men sen typ 4 veckor tillbaka, så har jag inte kunnat spela DVD filmer på mitt PS2 ?!

jaja, bryr mig inte.. bara jag kan spela!

:'( Så var det för mig med.

En månad innan jag skaffa det lilla så sluta DVD läsaren på det stora att funka

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har båda men använder den smala.

En sak som är bättre med den stora än den lilla är att den stora har fläkt vilket den lilla inte har.

Så efter en stund blir den lillam varm.

Va? jag har den lilla och den blir aldrig varm! Ibland brukar jag ha den på i över 20timmar!! klart den har en fläkt! fast mindre förstås.. så fort man sätter på den startar fläkten oxå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen har ingen bett, eller sagt åt dig att rösta. Så jag ser inte varför du ens ska bry dig? han bryr sig nog inte direkt om du har ett ps2 elller inte.. eftersom han nu frågade vilket man hade..

^_^

Du har nog rätt...

Men det var inte det jag ville säga utan

WOOOW!!! Äntligen nån som håller med mig om blink-182! :P

Best group ever (synd bara att dom slutat) :'(

Har slim by the way. Har haft två stora men dom pajade, sen har jag haft en slim innan denna (den pajade också :"> ).

Redigerad av spajdermän
Länk till kommentar
Dela på andra sidor