Mathias Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Den stora Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 15 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Jag har båda men använder den smala. En sak som är bättre med den stora än den lilla är att den stora har fläkt vilket den lilla inte har. Så efter en stund blir den lillam varm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Lilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Ett "Jag-har-ingen-PS2"- alternativ skulle suttit fint. Null. Sen har ingen bett, eller sagt åt dig att rösta. Så jag ser inte varför du ens ska bry dig? han bryr sig nog inte direkt om du har ett ps2 elller inte.. eftersom han nu frågade vilket man hade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Jag har det stora, men det håller på att förfalla först började det med att det tar Ca 5minuter innan spelen startar, då tänkte jag som så att spelen startar iallafall !! och det e ju huvudsaken!! men sen typ 4 veckor tillbaka, så har jag inte kunnat spela DVD filmer på mitt PS2 ?! jaja, bryr mig inte.. bara jag kan spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Har den stora, köpte det nån vecka efter lanseringen i Europa och den brummar fortfarande lika vackert som första dagen *stolt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 15 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Jag har det stora, men det håller på att förfalla först började det med att det tar Ca 5minuter innan spelen startar, då tänkte jag som så att spelen startar iallafall !! och det e ju huvudsaken!! men sen typ 4 veckor tillbaka, så har jag inte kunnat spela DVD filmer på mitt PS2 ?! jaja, bryr mig inte.. bara jag kan spela! :'( Så var det för mig med. En månad innan jag skaffa det lilla så sluta DVD läsaren på det stora att funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Den stora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Den lilla. Köpte det för ett år sen då dunderklumpen gick sönder. Redigerad 15 mars, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Orginalet, ca 4-5 år gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Jag har båda men använder den smala. En sak som är bättre med den stora än den lilla är att den stora har fläkt vilket den lilla inte har. Så efter en stund blir den lillam varm. Va? jag har den lilla och den blir aldrig varm! Ibland brukar jag ha den på i över 20timmar!! klart den har en fläkt! fast mindre förstås.. så fort man sätter på den startar fläkten oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Stort PSX och PS2. Köpt båda på release datumen. Blir nog ett PS3 med skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Den gamla klumpiga klassikern. Redigerad 15 mars, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Sen har ingen bett, eller sagt åt dig att rösta. Så jag ser inte varför du ens ska bry dig? han bryr sig nog inte direkt om du har ett ps2 elller inte.. eftersom han nu frågade vilket man hade.. Du har nog rätt... Men det var inte det jag ville säga utan WOOOW!!! Äntligen nån som håller med mig om blink-182! Best group ever (synd bara att dom slutat) :'( Har slim by the way. Har haft två stora men dom pajade, sen har jag haft en slim innan denna (den pajade också :"> ). Redigerad 16 mars, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Vote:lilla hade det stora förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts