fido vercetti Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Kommer Manchezen att åka omkring på vägarna?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Ja antar de som alla andra bilar/båtar osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 15 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Ok. Läste på en sida att den bara fanns vid ett ställe när man klarat ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Ja antar de som alla andra bilar/båtar osv Tror inte att båtarna åker på vägarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag har haft spelet sedan den amerikanska releasen och jag har inte en gång sett den... SÅ jag antar att det är med i något side mission.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts