tetris Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Hej. Jag undrar om det finns multiplayer läge i True Crime spel ? Om inte, finns det någon slags mod man kan spela flera med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 I True Crime : Streets of LA finns det MP läge, till PC alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tetris Skrivet 15 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 I True Crime : Streets of LA finns det MP läge, till PC alltså. OK, Thx ! Kan du eller någon berätta lite om den ? t.ex vad man gör, om det är som MTA....något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Finns någon hemlig bonus då man har klarat 100%.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tetris Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Finns någon hemlig bonus då man har klarat 100%.. vadå för bonus..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 vadå för bonus..? Bra fråga? Alltså... Jag har ju klarat alla uppdrag i True Crime New York City... Men inte hittat alla skor... Så jag vet inte... Man kanske får nåt efter det. Men Manhattar är enormt och det finns mycket att leta igenom, så leta på bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Bra fråga? Alltså... Jag har ju klarat alla uppdrag i True Crime New York City... Men inte hittat alla skor... Så jag vet inte... Man kanske får nåt efter det. Men Manhattar är enormt och det finns mycket att leta igenom, så leta på bara. Ett minispel. Man får det när man har 100%. Redigerad 27 juni, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Ett minispel. Man får det när man har 100%. Det visste jag ! Men man kan ju samla på sig Puma-skor som finns lite varstans på Manhattan... Men vad man får då man samlat alla, det vet jag inte. Det var det jag ville betona Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts