tufferhenrik Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 hur i helvete gör man virus eller hackar sig in i andras datorer om ni kan det eller om ni känner någon så skriv till mig på henricc88@hotmail.com i need it för att en hackare försökte komma åt min dator men min norton secerity spärade han och jag spårade hånom och fick en hel del infomasion om hans dator var han befiner sig (i uppsala) o mycket annat så nu vill jag je HÄMD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 jävla hacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 ger du igen så kan du åka fast.. man får väll böter eller om det e grovt så kan man få fängelse..? ta kontakt med polisen eller ta reda på hans telefonnummer och ring och fråga vad han håller på med... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 hur i helvete gör man virus eller hackar sig in i andras datorer om ni kan det eller om ni känner någon så skriv till mig på henricc88@hotmail.com i need it för att en hackare försökte komma åt min dator men min norton secerity spärade han och jag spårade hånom och fick en hel del infomasion om hans dator var han befiner sig (i uppsala) o mycket annat så nu vill jag je HÄMD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hur många trådar tänker du göra om denna sak? BANNA HONOM NU!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 hur många trådar tänker du göra om denna sak? BANNA HONOM NU!! JA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 JA!!! Håller med! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 banna honom!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 banna honom, banna honom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Vad är det här för sätt?...Är ni på bann humör??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 hultan, vad säger du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Tyvärr kan jag inte göra något. Det är bara hultan som kan banna folk ifrån forumet. Men om du inte skärper dig omedelbums tufferhenrik åker du ut härifrån så fort hultan kommer in... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts