TheWhiteElf Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Finns det någon/några som har ett mod team som gör svenska grejer till ViceCity? Jag har tänkt göra någon svensk grej någon gång ibland till VC. Jag tänkte att vi som gör och vill göra kan snacka lite. Jag lägger inte ner så mycket tid på det så jag gör bara lite texture mods. Skriv om ni håller på med något, vill göra något, skapa ett modteam. Ja skriv bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Finns det någon/några som har ett mod team som gör svenska grejer till ViceCity? Jag har tänkt göra någon svensk grej någon gång ibland till VC. Jag tänkte att vi som gör och vill göra kan snacka lite. Jag lägger inte ner så mycket tid på det så jag gör bara lite texture mods. Skriv om ni håller på med något, vill göra något, skapa ett modteam. Ja skriv bara. Grr GTA sweden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Så många gånger har man försökt göra detta...aldrig har det blivit något...tror du får visa mycket intresse för att folk ska ta detta seriöst. OT:Diggar SlewME's postcount just nu på gtasweden XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheWhiteElf Skrivet 14 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Glockalnet: GTA:SWE är ju till San Andreas int Vice City. Om någon vill mejla mig så har ni min epost här thewhiteelf@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Låter väldigt mycket request det här alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Blir det som alla andra gta-i-sverige-projekt? Alla tycker att det är skitbra, gör 3 seriösa mods, sen börjar man tröttna, släpper en beta med 7-8 mods i och sen händer inget? Redigerad 14 mars, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Blir det som alla andra gta-i-sverige-projekt? Alla tycker att det är skitbra, gör 3 seriösa mods, sen börjar man tröttna, släpper en beta med 7-8 mods i och sen händer inget? Men dude, kolla på forumet får du se att vi har mer än 7-8 mods. TheWhiteElf: GTA sweden har gjort till GTA vc med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheWhiteElf Skrivet 14 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Har det? Det visste jag inte... Jag får kolla upp det. Men jag ska fortsätta att moda lite lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Har det? Det visste jag inte... Jag får kolla upp det. Men jag ska fortsätta att moda lite lugnt. Är nästan inte värt att kolla upp, bara texturmods TYP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Men dude, kolla på forumet får du se att vi har mer än 7-8 mods. TheWhiteElf: GTA sweden har gjort till GTA vc med. Var bara ett exempel på hur det brukar börja. Förutom GTA Sweden så har inga varit så jättepopulära direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheWhiteElf Skrivet 15 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Så ni menar att om man ska göra något så är det mest (AMERICAN MUSCLE) Amerikanska bilar alltså eller bilar överhuvudtaget... Ajja, jag tänker små texturera eller vad man ska kalla det. Man måste ju börja enkelt om man ska lära sig. För man sak ju gå en datorutbildning för spelutveckling.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Var bara ett exempel på hur det brukar börja. Förutom GTA Sweden så har inga varit så jättepopulära direkt. Fördomar kallas det. Folk i detta land bestämmer sig för att ogilla något, tar med sig gruppen i det och sedan så är hatet igång. Ett känt fenomen. Men vi GTAswedensajtare skiter i om folk ogillar modden, så länge vi vet att det utförs ett bra jobb så får resten tycka vad de vill. Kommer att försöka spärra alla ipadresser som hyser agg emot modden så att de inte kan ladda ner framtida versioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Fördomar kallas det. Folk i detta land bestämmer sig för att ogilla något, tar med sig gruppen i det och sedan så är hatet igång. Ett känt fenomen. Men vi GTAswedensajtare skiter i om folk ogillar modden, så länge vi vet att det utförs ett bra jobb så får resten tycka vad de vill. Kommer att försöka spärra alla ipadresser som hyser agg emot modden så att de inte kan ladda ner framtida versioner. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheWhiteElf Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Det är bra sagt. Jag håller med er.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Fördomar kallas det. Folk i detta land bestämmer sig för att ogilla något, tar med sig gruppen i det och sedan så är hatet igång. Ett känt fenomen. Men vi GTAswedensajtare skiter i om folk ogillar modden, så länge vi vet att det utförs ett bra jobb så får resten tycka vad de vill. Kommer att försöka spärra alla ipadresser som hyser agg emot modden så att de inte kan ladda ner framtida versioner. Mycket bra sagt SlewMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheWhiteElf Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Ni har nog rätt i det att man kommer att modda lite och sen lkägga av. För jag orkar inte mer nu. Jag har laddat hem en massa bilar och lite annat till Vice City som jag försöker lägga in. Men det blir bara fel hela tiden. Jag har nog gjort om det ca 13 ggr nu på bara 4 dagar. SÅ jag sk*t*e i att göra små enkla texture mods till det. Jag orkar f*an inte mer :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts