I lol Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Vad heter filmerna där han är mördaren? På svenska heter det väl Motorsågsmasakern Men jag vill ha orginal namnet, det engelska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Vad heter filmerna där han är mördaren? På svenska heter det väl Motorsågsmasakern Men jag vill ha orginal namnet, det engelska.. Texas Chainsaw Massacre? Här är en bra tråd: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=28191&st=1060 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Texas Chainsaw Massacre? Här är en bra tråd: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=28191&st=1060 Kollade nog på den tråden lite , men det står ju Låt och det här handlar om en film, så jag tänkte att jag skapar en egen tråd i stället... BTW, Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Kollade nog på den tråden lite , men det står ju Låt och det här handlar om en film, så jag tänkte att jag skapar en egen tråd i stället... BTW, Tack! låt/namn/etc. står det.. inte bara låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 låt/namn/etc. står det.. inte bara låtar What he said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Öhmm... Etc = Etcetera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Öhmm... Etc = Etcetera? Mhm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Kollade nog på den tråden lite , men det står ju Låt och det här handlar om en film, så jag tänkte att jag skapar en egen tråd i stället... BTW, Tack! Annars passar ju den här topicen bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Hum, heter han inte Leatherface? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Hum, heter han inte Leatherface? Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Sök på Google..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Öhmm... Etc = Etcetera? Typ m.m. betyder det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Annars passar ju den här topicen bra. Smygreklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Smygreklam Reklam? Ingen som skriver där ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts