Kebab Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Man kan tweak man cykel skoter ochså Hmm, det där var lite rörigt men jag tror jag förstod dig. I princip så kan man ju säga att tweak betyder "att trimma". inte ordagrant, men.. jaa, ni vet vad jag menar. Men nu till saken: Jag har skaffat ett bidrag! Silentwhisper funkar visst inte ikväll, så jag får lägga upp bilden här istället. Sorry, men det är inget jag kan rå för Respekt. Ny sida. Redigerad 25 mars, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Snygg bild, men du har ju norpat den från september-trailern! Trodde du inte att någon skulle märka va? Det är väl inte tillåtet? Det har jag väl inte Sluta!! Nu blir jag ledsen!! dålig stil av en admin att anklaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Det har jag väl inte Sluta!! Nu blir jag ledsen!! dålig stil av en admin att anklaga Sorry, det var inte min avsikt. Jag trodde först att du hade kopierat bilden direkt ur trailern där just den scenen visas men jag antar att du har kört uppdraget själv och fotat. Men jag håller med oscarw_89, tycker inte att man ska få använda bilder från filmsekvenser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Yes! Det verkar som att det här blir av iallafall Hoppas det är fler som är intresserade nästa gång. (Så att det blir en nästa gång) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Jag hoppar av ... Skickade in datorn till lagning, tillsist gick den nämligen bara att köra i felsäkert läge och knappt då också. Dessutom så brukar ju allt ligga på c, right. Mitt ligger på D. Dvs hela system32 och hejfaderittan e omplacerat på D istället för C. xD Jaja, en vecka utan skaplig dator, denna jag har nu är en kass 98 (om ni undrar hur jag kan skirva.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Sorry, det var inte min avsikt. Jag trodde först att du hade kopierat bilden direkt ur trailern där just den scenen visas men jag antar att du har kört uppdraget själv och fotat. Men jag håller med oscarw_89, tycker inte att man ska få använda bilder från filmsekvenser. Hmm...håller med om att det är ganska lamt gjort, men det kan ju va lite sent nu att ändra på det så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Quad, vad säger vi, ska det bli en tävling nu eller inte? Det vore skoj, även fast vi inte är så många deltagande. Jag förstår om det har känts lite trist att hålla i det här p.g.a lågt intresse och folk som inte lämnar in bidrag och så, men jag tycker inte det är värt att ge upp än! Vem vet, rätt som det är så kommer kanske något tema som jättemånga vill vara med på. kände mig bara tvungen att säga det, så att du inte tappar hoppet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 JAG HETER QOUAD!!! ...skoja , det e nog ingen fara ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Får man ta bilder från hot coffè modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Får man ta bilder från hot coffè modden? NEJ... tror inte det e den typ av action so söks här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 JAG HETER QOUAD!!! ...skoja , det e nog ingen fara ska du se. Damn, slarvade lite där Vad bra. tävlingar är roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Kan du länka dom andra 5 som är med oxå? Dom 3 som är länkade nu har varit de i typ en vecka själva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Får man ta bilder från hot coffè modden? Inga moddar är tillåtna. Förutom drawdistance modden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Borde inte omröstningen börjat för länge sedan!!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Borde inte omröstningen börjat för länge sedan!!? "Bidragen ska vara inne senast den 22 Mars" och idag är det den 29, alltså en vecka sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Borde inte omröstningen börjat för länge sedan!!? Det beror väl på att det tog så lång tid att få in några bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Det beror väl på att det tog så lång tid att få in några bidrag. Japp. men nu tycker jag faktiskt att det är dags för pollen, Quad. Även fast vi bara är vem tävlande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Ta det lungt...ska fixa det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts