Scarface Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Hur många ska man döda i VC. Alltså såna här stora killar och förrädare PS. jAG vill helst ha namn på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 1, Lance Vance 2, Diaz 3, sonny forelli... det är väll dom som e ganska stora??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Spoilervarning? <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 28 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 LANCE VANCE den geten vaffö ska man döda han(bra förklaring tack) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Därför att han föråder tommy i sista uppdraget (jag HATAR lance vance ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 28 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Vadå förråder VETTIG FÖRKLARING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Grattis, du har just förstört hela handlingen i spelet för många. (inte jag dock) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 28 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 vADÅ?!?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts