Wu Zi Mu Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 YES en kebab som moraliskt stöd Hur coolt är inte det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Hur coolt är inte det?! Det är riktigt coolt Kebab du är anstäld du får 50 öre om året och en pension på -5kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Jag kanske kan fixa en läcker recension på Driver: Parallel Lines. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Jag kanske kan fixa en läcker recension på Driver: Parallel Lines. Eru me då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Eru me då? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Nej. Du må ju va me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Ok nu är det så här. Designen är på gång och sidan är snart klar, det enda vi behöver nu är en massa recensioner. Om just DU är sugen på att vara med, gå in på Spelsidan(som förövrigt bytt namn till Spelportalen) och skriv en recension. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Vad är det för fel på en "insändarsida" eller liknande istället för "heltidsanställda" skribenter m.m? (Kanske redan har nämnts men jag har inte kollat igenom tråden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Man kan ju leka frilansare och inte jobba för sajten men "sälja" sitt material dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Man kan ju leka frilansare och inte jobba för sajten men "sälja" sitt material dit. Exakt, bra vidareutveckling av min tanke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Tror nog att Gizmo(91) går med på att ta med era enstaka recensioner om ni skickar in några som han tycker är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Hur går det med Spelportalen? Finns den uppe än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Nej sidan är inte uppe än, vi behöver som sagt recensioner av alla slag. Om ni bara vill skriva en recension så visst, pm:a mig den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Nej sidan är inte uppe än, vi behöver som sagt recensioner av alla slag. Om ni bara vill skriva en recension så visst, pm:a mig den. Jaah ha skrivit en kört räcensjon av drajver paralläl lajnes ädit: han finns oppe på min ägen sia, hä e bah å titt! http://e-zonen.xforum.se/viewtopic.php?t=29 höppas han bli godkändh ja kan lägg till mer å Redigerad 5 april, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Ljud: 8/7? Spelet bjuder på cirka 90% bilkörande, med det är 80% lagligt, menar du inte 80% olagligt?...Annars rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Ljud: 8/7? Spelet bjuder på cirka 90% bilkörande, med det är 80% lagligt, menar du inte 80% olagligt?...Annars rätt bra Vet inte. Någon för dömma, orkade inte skriva mer. Uppdaterar väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Cyprez jag lägger upp din recension på vårat forum såfår dombedömma också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Cyprez jag lägger upp din recension på vårat forum såfår dombedömma också. Vänta lite. Vill först uppdatera den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Bump'd Vi har problem med forumet eftersom mitt account har blivit suspendat, ingen aning varför. Men vi söker fortfarande Recensenter, så om just DU vill jobba med oss så skicka eran recension med ett pm. Btw. @Cyprez: Vill du vara recensent?, jag visste inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts