gizmo91 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Jag tänkte dra igång ett projekt (som förut drevs av bla mig och Siana). Det ska alltså vara en sida med spelrecensioner, tester, nyheter och sånt. Så är någon sugen på att vara med ? Det som behövs är:Webdesigner - som kan fixa till en snygg hemsidaSpeltestare och spelrecensenter - som testar och recenserar olika spel.Nyhets Skribent - som skriver nyheter från spelvärldenOlika grafiker - Som kan göra snygga banners mmDet kommer att vara tester/recensioner av alla olika konsoller från PC till PSP. Skriv här om ni vill vara med så lägger jag upp ett arbetsforum imorgon kväll. Forumet=Här Medlemmar: Gizmo(jag) Jag kommer att jobba som recensent, speltestare och nyhets skribent. Kanske något annat också. Qouad Qouad kommer att jobba med det Grafiska och kanske skriva något. FoxtroT FoxtroT kommer att jobba som Recensent av olika spel. Redigerad 15 mars, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag kan vara nyhets skribent om det behövs.. kanske även spel testare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Ja kan prova och se om ja klarar av någon uppgift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag kan vara spel testare/nyhets skribent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag är på... Om du är seriös.. Som ingen annan är när dom gör en hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Kan vara skribent/recesent, om du så vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Jag kan vara skribent eller recesent om det går bra. grafiker kan jag kanske vara med. Men bara om det blir en seriös hemsida, tänker inte lägga ut min tid på nått oseriöst. Redigerad 14 mars, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Ääh jag e Nyhets skrivare och Spel testerare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag försökte göra en sida förut, sluta med att jag blocka donkeey från MSN och det blev inget av det... Kaos Spel testare isåfalll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Självkart ska allt vara seriöst. Aja jag fixar et ttillfäligt forum ikväll eller imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Spel resencent och testare skulle jag kunna bidra med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag la av med mitt försök tidigt, eftersom jag insåg att jag verkligen inte hade nog med tid för det. Om en sådan sida ska kunna bli seriös måste man arbeta heltid på den. Förövrigt är det lätt att tröttna, hur gick det med din rollspelssida, gizmo? Oh well, glhf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Hmm.. Jag kan vara spel testare Edit: Har tyvärr bara PC, solde min PS2.. Edit2: Nyheter kan jag nog också ge Redigerad 14 mars, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag kan försöka fixa lite på den grafiska fronten ...kanke kan skriva någon recension senare också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag la av med mitt försök tidigt, eftersom jag insåg att jag verkligen inte hade nog med tid för det. Om en sådan sida ska kunna bli seriös måste man arbeta heltid på den. Förövrigt är det lätt att tröttna, hur gick det med din rollspelssida, gizmo? Oh well, glhf. Jag och en kompis håller på att utveckla det privat och vi har kommit en bit, tackar som frågar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Självkart ska allt vara seriöst. Aja jag fixar et ttillfäligt forum ikväll eller imorgon. När öppnar du tillfäligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag tänkte dra igång ett projekt (som förut drevs av bla mig och Siana) Då har ni redan gjort något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Ska det inte vara nån som gör script också? Har själv ett projekt. Redigerad 14 mars, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Har själv ett projekt. Som du vill berätta mer om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Nej Har problem med designen. Redigerad 14 mars, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts