filip Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Hej jag fick en webbcam rec av en kompis som hette .camrec han sa att jag skulle ladda hem ett rogram som hette camstudio när jag hadde ladat hem det så kunde det bara spela upp .avi filer? kan nogon skicka en länk där man kan ladda hem programet som kan spela upp .camrec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Camtasia använder du ioförsig för att spela in saker från skärmen.. T.ex webcams från msn.. Inte när du ska spela upp något.. vad är camrec? samma sak antar jag.. Nästa gång ska du iallafall använda camtasia.. Lätt och bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Japp, camtasia kan spela upp .camrec filer, och konvertera dom till avi,mpeg osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts