R2D2 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Det är så jag gör, fast sen när jag ska spela upp låten funkar det inte. Måste man babysitta dig? Kan du i alla fall säga vad det blir för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Är du dum i huvudet eller? Seriöst sådana som du borde fan spärras in. Vad i helv.. rapporterad emmediately Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Är du dum i huvudet eller? Seriöst sådana som du borde fan spärras in. Förklara!vad är det för fel med att dela en mp3 låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Låt bli honom nu, han får en vecka härifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Måste man babysitta dig? Kan du i alla fall säga vad det blir för fel? Håll käften din jävla kuksugare. Jag skrev inte äns till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Håll käften din jävla kuksugare. Jag skrev inte äns till dig. Seriöst.. Sluta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Håll käften din jävla kuksugare. Jag skrev inte äns till dig. Wow. Det där var coolt sagt. Även om du inte ens skrev till mig så blir det lättare för vem du nu skrev till om man slipper babysitta dig genom allt, och att du istället säger vad det blir för fel till exempel. Det tar bara några sekunder av din dyra tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Wow. Det där var coolt sagt. Även om du inte ens skrev till mig så blir det lättare för vem du nu skrev till om man slipper babysitta dig genom allt, och att du istället säger vad det blir för fel till exempel. Det tar bara några sekunder av din dyra tid. Mm jätte coolt. Och ingen babysitter mig. Jag sitter här själv. Men du kan stoppa upp en ************ i din ***. Ignorera hans inlägg, han är varnad och borta ett tag. Redigerad 15 mars, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Mm jätte coolt. Och ingen babysitter mig. Jag sitter här själv. Men du kan stoppa upp en ************ i din ***. Ignorera hans inlägg, han är varnad och borta ett tag. Haha. Du är så himla gangsta. Bara säg vad det blev för fel så kanske någon hjälper dig. *edit* Okej. Hejdåå. Redigerad 15 mars, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Fasen, nu förtiden verkar det bli hybernatningar i alla trådar jag gör! Jaja, jag vill bara tacka TOJO(ni andra också ioförsej) för programmet. Det var exakt ett sånt jag letade efter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Varsågod! Hjälper alla ifall jag kan nåt om det dom frågar mig..! Redigerad 16 mars, 2006 av tojo909 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Fasen, nu förtiden verkar det bli hybernatningar i alla trådar jag gör! Jaja, jag vill bara tacka TOJO(ni andra också ioförsej) för programmet. Det var exakt ett sånt jag letade efter! Haha! Har bara längtat tills Moroni skulle åka härifrån.. BTW, Tack till TOJO jag använder också det där programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Är det bara för dig inte går att tanka programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Haha! Har bara längtat tills Moroni skulle åka härifrån.. BTW, Tack till TOJO jag använder också det där programmet Varför ville du det. Halllå svara då!!!! Jag har inte gjort dig nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Varför ville du det. Halllå svara då!!!! Jag har inte gjort dig nåt Han kanske tycker du uppför dig dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Han kanske tycker du uppför dig dåligt? Innan gjorde jag inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts