Kebab Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jag har en låt som jag skulle vilja dela på, det råkar nämligen vara "två låtar i en", så att säga. nån som kan tipsa om det absolut enklaste sättet att gå tillväga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Audacity? Annars finns säkert massor av "ultra-free mp3 splitter" om du söker på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Audacity? Annars finns säkert massor av "ultra-free mp3 splitter" om du söker på google. Hmm.. Audacity. det namnet låter bekant. sätter en tia på att jag har det på någon av våra hundratals PC för alla-cd:s Fan, det blir till att leta, det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Hmm.. Audacity. det namnet låter bekant. sätter en tia på att jag har det på någon av våra hundratals PC för alla-cd:s Fan, det blir till att leta, det Eller så googlar du och hittar det på 3 sek? För att kunna exportera som mp3 behövet du Lame (mp3 encoder) också. Men det är lätt att hitta. Men du kommer att förlora kvalitet, hur du än gör. Om du inte verkligen måste, låt dom vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Eller så googlar du och hittar det på 3 sek? För att kunna exportera som mp3 behövet du Lame (mp3 encoder) också. Men det är lätt att hitta. Men du kommer att förlora kvalitet, hur du än gör. Om du inte verkligen måste, låt dom vara. Ja, såklart. frågan är ju bara hur lång tid det tar att tanka med mitt 56kb modem?( ) hmm.. okej, jag lägger det nog på is ett tag. Jackass-partyboylåten vill man ju inte tappa nån kvalité på Tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jag har ett superprogram! delar låten i hur många delar du vill och kvaliteten är densamma.. filen ligger på 400kb.. kan jag maila den till dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Sony Vegas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jag behöver också göra så på en låt, någon som kan hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Ok lägger upp filen åt er killar! Downloadlänken finns längs ner på sidan i mitten http://www.sendspace.com/file/ykt0vk Lycka Till!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Ok lägger upp filen åt er killar! Downloadlänken finns längs ner på sidan i mitten http://www.sendspace.com/file/ykt0vk Lycka Till!!! Jag fattar inte hur jag ska göra, det finns en som heter add cut point, sen kan man dra, men asså jag fattar noll, skulle du kunna förklara hur jag ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Sony Vegas... Haha! Nog för att Vegas är bra, men det är inget program avsett för ljudredigering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Först så lägger du in mp3-filen genom att trycka på ikonen uppe i vänstra hörnet.. Sen dubbelklickar du på det gröna diagrammet, då kommer det fram ett rött streck, med det anger vart du ska splitta låten, dubbelklicka en gång till och då kommer det fram ett rött streck till och det kan du dra sen vart låten du vill splitta ska sluta.. hoppas du fattar? good luck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Men asså vart ska jag sätta det röda strecket. ska jag sätt den där jag vill att låten ska sluta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Både där låten ska börja och sluta sätter du det röda strecket.. Du kan göra hur många röda streck som helst.. Bara att dubbelklicka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag har en låt som jag skulle vilja dela på, det råkar nämligen vara "två låtar i en", så att säga. nån som kan tipsa om det absolut enklaste sättet att gå tillväga? Är du dum i huvudet eller? Seriöst sådana som du borde fan spärras in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Haha! Nog för att Vegas är bra, men det är inget program avsett för ljudredigering. Sound Forge? Det går ju att använda Vegas om man bara vill dela en låt. Men mycket mer kan man ju inte göra direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Är du dum i huvudet eller? Seriöst sådana som du borde fan spärras in. Får man fråga varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Så nu när jag har lagt den röda strecket där jag vill att låten ska sluta, hur gör jag sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Först så går du in i file>settings och skriver i vilken mapp du vill spara mp3-filen.. Sen gör du som jag gjort på bilden! save to separated files.. Filen kommer då att delas och sparas!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Det är så jag gör, fast sen när jag ska spela upp låten funkar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts