Great Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Tjena. Kan hända att denna fråga har ställts förut och att jag har missat den. Men är det någon som vet om GTA LCS kommer till Pc och i såna fall när? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Det har inte sagts något om det vad jag vet, inte omöjligt att det inte dyker upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag tror att jag läste någonstans att det skulle släppas till PC, ska se om jag kan hitta länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jo har själv tagit reda på att det kommer komma till pc i sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Så bra då =D Ska skaffa det då också - även fast jag har det till PSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts