Ceone Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag var lite under 10 år så drog vi ur alla sprintar på cyklarna på gården för att ljudet lät så roligt när vi drog ut dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Ho ho..det brukade jag oxå göra.. det var jättekul!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag var en riktig busunge när jag var runt 13år.. Har nog vandaliserat över 50bilar och flera cycklar, tagit sönder hundratals rutor, sprayat ner förra skolan med graffitti (kostade över 100.000kr att rengöra), sparkat sönder en toa så att det blev översvämmnig på skolan, satt eld på en tom byggnad, slängt en airbomb i flera trapphus, punkterat bildäck och cyckeldäck, rullat ut en husvagn så att den blev stående mitt på vägen och det blev trafikstockning, kastat sten på flera busshållplatser så att glaset sprack (fy fan vilken smäll det var!) mm mm ... kommer inte på allt nu.. men jag var verkligen galen... Har gjort nästan allt det förutom klottra för 100.00 kr och det med husvagnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 När jag var ca 5 år så åt jag och familjen på resturang, jag ville ha öl att dricka men det fick jag naturligtvis inte, Så jag blev sur och kastade min gaffel på en servritis HAHAHA Själv har jag varit ganska lydig Min gamla skola var uppdelad i massa avdelningar. Det var typ planeter.Jag gick på tellus och våra ärkerivaler var ifrån neptunus. Iallafall jag och en av mina kompisar startade operation bandy-boll. Dom hade tagit en bandy-boll av oss och vi skulle göra tillbaka! Och de gjorde vi. Vi gick in på toaletten och la en jävla massa mossa i handfatet och tog nästan alllt toalettpapper som fanns och la det i toaletten! Fast vi har inte hört någonting som hänt sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag vet inte vad det kostar men polisen sa 100.000kr.. Det var på flera ytor över hela skolan.. Och jag hade bara svart färg.. det var på tegelstenar oxå, dom e väl dyrare att rengöra? Vet inte hur dom räknade ihop det.. jag va 15år då.. efter det besöket hos polisen slutade jag att busa.. Jaha, om polisen säger 100.000 för sanering är det väll 15.000 ungefär som saneringsfirman tar resten lägger polisen på (SL är ännu värre, det kostar 5000, dom säger 75.000, true story). och ja, tegel är svårare, men inte svårt. Trä som inte är glanslackerat är det absolut svåraste. Personligen har det väll inte vart så mycket. i lågstadiet klippte jag sönder en klasskamrats ryggsäck på en lektion, kastade ut hela vår skolbarracks pennförråd genom fönstret en annan gång, sen är det väll det vanliga med skolk, vandalisering osv. Skolkar gör jag fortfarande (tyvär, men det är inte med flit). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Du är också väldigt tuff. Tack.. Jag vet. OT: Vad har jag gjort..? Ingenting. Spelat CS fastän jag inte var 13+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) OT: Vad har jag gjort..? Ingenting. Spelat CS fastän jag inte var 13+. Bah. Jag har spelat GTA innan jag var 18! Redigerad 14 mars, 2006 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Bah. Jag har spelat GTA innan jag var 18! Bah. Vem har inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 När jag var yngre var jag även mindre. Det ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Bah. Jag har spelat GTA innan jag var 18! Jo, jag med iofs. Sen har jag haft sex på allmän plats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jga kommer ihåg när jag snodde bilarnas märke sen klistrade vi dom på andra bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag var lite under 10 år så drog vi ur alla sprintar på cyklarna på gården för att ljudet lät så roligt när vi drog ut dem. Ehm..sprintar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag var lite under 10 år så drog vi ur alla sprintar på cyklarna på gården för att ljudet lät så roligt när vi drog ut dem. Hehe Precis så gjorde jag när jag var arg. Men en gång såg en gubbe som bodde granne med oss vad jag gjorde, så han tog mig i örat och släpa mig hela vägen hem och där berätta han för mamma. Fick utegångsförbud i 2 veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 @Skribb: Berätta mer... Tja, vad ska jag säga. Jag har ju minst sagt blivit sajko in the hedd. Man är illa ute när man skämtar om att döda människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Tja, vad ska jag säga. Jag har ju minst sagt blivit sajko in the hedd. Man är illa ute när man skämtar om att döda människor! Ja du behöver inte tro att jag pressar dig eller något. Men nu har du redan berättat hälften för flera 100 medlemmar. Det är klart man vill veta om det är sanning eller inte. Men jaja, du behöver ju inte om det pressar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Ja du behöver inte tro att jag pressar dig eller något. Nej, då kanske du blir nästa offer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Nej, då kanske du blir nästa offer. Hahaha, sitt där och garva du. Vem vet hur det kommer sluta för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Rökte på med grabbarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Hahaha, sitt där och garva du. Vem vet hur det kommer sluta för dig? Med ett uppochnervänt kors i pannan skulle jag tippa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts