Jump to content

When I was young?

Plaisir
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag var en riktig busunge när jag var runt 13år.. Har nog vandaliserat över 50bilar och flera cycklar, tagit sönder hundratals rutor, sprayat ner förra skolan med graffitti (kostade över 100.000kr att rengöra), sparkat sönder en toa så att det blev översvämmnig på skolan, satt eld på en tom byggnad, slängt en airbomb i flera trapphus, punkterat bildäck och cyckeldäck, rullat ut en husvagn så att den blev stående mitt på vägen och det blev trafikstockning, kastat sten på flera busshållplatser så att glaset sprack (fy fan vilken smäll det var!) mm mm ...

kommer inte på allt nu.. men jag var verkligen galen...

Har gjort nästan allt det förutom klottra för 100.00 kr och det med husvagnen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var ca 5 år så åt jag och familjen på resturang, jag ville ha öl att dricka men det fick jag naturligtvis inte, Så jag blev sur och kastade min gaffel på en servritis

HAHAHA :unsure:

Själv har jag varit ganska lydig -_-

Min gamla skola var uppdelad i massa avdelningar. Det var typ planeter.Jag gick på tellus och våra ärkerivaler var ifrån neptunus. Iallafall jag och en av mina kompisar startade operation bandy-boll. Dom hade tagit en bandy-boll av oss och vi skulle göra tillbaka! Och de gjorde vi. Vi gick in på toaletten och la en jävla massa mossa i handfatet och tog nästan alllt toalettpapper som fanns och la det i toaletten!

Fast vi har inte hört någonting som hänt sen :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte vad det kostar men polisen sa 100.000kr.. Det var på flera ytor över hela skolan.. Och jag hade bara svart färg.. det var på tegelstenar oxå, dom e väl dyrare att rengöra? Vet inte hur dom räknade ihop det.. jag va 15år då.. efter det besöket hos polisen slutade jag att busa..

Jaha, om polisen säger 100.000 för sanering är det väll 15.000 ungefär som saneringsfirman tar resten lägger polisen på (SL är ännu värre, det kostar 5000, dom säger 75.000, true story). och ja, tegel är svårare, men inte svårt. Trä som inte är glanslackerat är det absolut svåraste.

Personligen har det väll inte vart så mycket. i lågstadiet klippte jag sönder en klasskamrats ryggsäck på en lektion, kastade ut hela vår skolbarracks pennförråd genom fönstret en annan gång, sen är det väll det vanliga med skolk, vandalisering osv. Skolkar gör jag fortfarande (tyvär, men det är inte med flit).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var lite under 10 år så drog vi ur alla sprintar på cyklarna på gården för att ljudet lät så roligt när vi drog ut dem. :P

Hehe ^_^

Precis så gjorde jag när jag var arg.

Men en gång såg en gubbe som bodde granne med oss vad jag gjorde, så han tog mig i örat och släpa mig hela vägen hem och där berätta han för mamma.

Fick utegångsförbud i 2 veckor :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, vad ska jag säga. Jag har ju minst sagt blivit sajko in the hedd. Man är illa ute när man skämtar om att döda människor!

Ja du behöver inte tro att jag pressar dig eller något. Men nu har du redan berättat hälften för flera 100 medlemmar. Det är klart man vill veta om det är sanning eller inte. Men jaja, du behöver ju inte om det pressar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor