Jacker Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Kastade mina kusiners katt i en balja vatten, för jag trodde den ville bada... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Kastade mina kusiners katt i en balja vatten, för jag trodde den ville bada... HAHAHAHAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Mytomanernas tråd. Det är allt jag har att säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Mytomanernas tråd. Det är allt jag har att säga... Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jag och en föredetta kompis fick ett ryck och gick hem till alla kompisar vi kände typ, och stall alla spel dom hade ungefär, var ju ung och korkad då. Palla sno spel. Skribb: !? Berätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Mytomanernas tråd. Det är allt jag har att säga... Möjligtvis skribb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Siana fast man vet ju aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jag har dödat en människa. Var ungefär 11 år då... det har minst sagt ärrat mig för livet. Tja.. Det låter rimligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Tror inte man går till ett internetforum "Jak har dodat en hest! jak har err for livet". Fast om han seriös är det ju hemskt, riktigt hemskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Beror ju oxå på vad som hänt.. det kanske var en olyckshändelse av något slag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Beror ju oxå på vad som hänt.. det kanske var en olyckshändelse av något slag? Nej han sköt någon med en kanon och sen tog han fram en pansarvagn och körde över honom. Det tror jag! Redigerad 13 mars, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Allt från att ha suttit och ritat bilder på London med Something About England spelandes i bakgrunden, till att ha varit verksam i klotterscenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Allt från att ha suttit och ritat bilder på London med Something About England spelandes i bakgrunden, till att ha varit verksam i klotterscenen. Klotterscenen.. haha, du låter som om det är som piratscenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) När jag var ca 5 år så åt jag och familjen på resturang, jag ville ha öl att dricka men det fick jag naturligtvis inte, Så jag blev sur och kastade min gaffel på en servritis Redigerad 13 mars, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Vattenbomber på bilar, förstört ett par cyklar (folk jag inte gillade då..) förstört ett ...eh, barnhus eller lekhus med en kompis, eldat på sommaren Snattat ett par gånger Är väl dom busen man gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag har dödat en människa. Var ungefär 11 år då... det har minst sagt ärrat mig för livet. Hur då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Nej.. men var på förhör hos polisen får dom hade fått information om vem som kunde ha gjort det.. Fast ingen såg ju mig göra det, I 2timmar höll hon på, jag sa bara att det inte var jag. dom hade ju inga bevis..Pappa satt oxå med och sa att jag skulle erkänna ifall det var jag.. Kul att erkänna något som kostar mig över 100.000kr att betala.. hade tur, för poliskvinnan försökte verkligen knäcka mig.. men hon lyckades inte!! Graffiti för 100.000?! Målade du precis varända jävla yta du hittade då eller? Att sanera kostar ungefär 500:- kvadrat metern. Det betyder att du måste gjort en målning på 200 kvadratmeter... det är väldigt mycket och ingenting en ensam förvirrad 13åring kan ställa till med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Tojo909 är så tuff asså!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Tojo909 är så tuff asså!!! Du är också väldigt tuff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag vet inte vad det kostar men polisen sa 100.000kr.. Det var på flera ytor över hela skolan.. Och jag hade bara svart färg.. det var på tegelstenar oxå, dom e väl dyrare att rengöra? Vet inte hur dom räknade ihop det.. jag va 15år då.. efter det besöket hos polisen slutade jag att busa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts