Jump to content

When I was young?

Plaisir
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej.. men var på förhör hos polisen får dom hade fått information om vem som kunde ha gjort det.. Fast ingen såg ju mig göra det, I 2timmar höll hon på, jag sa bara att det inte var jag. dom hade ju inga bevis..Pappa satt oxå med och sa att jag skulle erkänna ifall det var jag.. Kul att erkänna något som kostar mig över 100.000kr att betala.. hade tur, för poliskvinnan försökte verkligen knäcka mig..

men hon lyckades inte!! :unsure:

Graffiti för 100.000?! Målade du precis varända jävla yta du hittade då eller? Att sanera kostar ungefär 500:- kvadrat metern. Det betyder att du måste gjort en målning på 200 kvadratmeter... det är väldigt mycket och ingenting en ensam förvirrad 13åring kan ställa till med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte vad det kostar men polisen sa 100.000kr.. Det var på flera ytor över hela skolan.. Och jag hade bara svart färg.. det var på tegelstenar oxå, dom e väl dyrare att rengöra? Vet inte hur dom räknade ihop det.. jag va 15år då.. efter det besöket hos polisen slutade jag att busa..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor