Plaisir Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jag vet!!! Läs titeln så förstår du. Ingen mening o hitta på nåt fiffigt.. en gång ska vi alla dö. För er mindre begåvade: Vad gjorde du för något "dumt" som liten som är värt att nämnas i detta forum?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Jag åt mask Det var inte meningen, men jag åt jord och så hade det följt med maskar och/eller maskägg. Mamma sa att det krälade maskar ur rumpan på mig när hon skulle byta blöja.. det är så jävla äckligt!! Och nej, det är inget jag har hittat på efter att ha tittat för mycket på Arkiv X. Det är 100% sant. tyvärr. edit: oj, det handlade visst om hyss. jag läste lite för fort. Redigerad 13 mars, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) När jag var väldigt liten och saknade hjärnceller klottrade jag på väldigt viktiga papper precis dagen innan de skulle lämnas in till banken. Mina föräldrar älskade mig så mycket den stunden... Jag käkade också upp en hel burk med medicin som förstärkte skellettet. Redigerad 13 mars, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Haha jag och mina kompisar hade ett eget "Turf" som vi gick runt beväpnade med soft air gun i och sköt på alla. Har gjort många "hyss" en gån bröt vi in oss i en gammalt trä hus mitt på torra sommaren och tände på en madrass som vi sedan försökte släcka genom att vifta med den i huset men det lyckades vi inte med så vi kastade ut den ur fönstret rakt ner i ån, Fast det brann fortfarande i huset. Det roliga var att en kärring gick förbi huset då en stor brinnande jävla madrass flyger ut ut fönstret Redigerad 13 mars, 2006 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Kastade vattenballonger och kottar på bilar som åkte förbi. (pajjade minst 1 bil) La ut stora stenar på vägen så bilar antingen fick väja eller köra på dom. (Minns en lastbil som fick punktering) Eldade löv och ormbunkar mitt ute i skogen på sommaren. (vi fick bukt på elden precis innan hela fältet skulle fattat eld) Sen är det vanlig crap. Snattat godis, Trimmat moppe, druckit alkohol innan myndighet bla bla bla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 När jag var riktigt liten gick jag och en kompis runt och snodde post som vi sedan satt och kolla igenom, detta för att jag som liten aldrig fick någon egen post, eller nått. Sålde även gamla bingolotter till nån tant. Snattat. Kraschat nån ruta. Försökt "planka" mig in på diverse ställen. Eldat som fan på massa olika ställen m.m m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jag käkade gräs för att jag trodde det var minns lika nyttigt som sallad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Sparkade sönder en ruta i skolan i trean. Har även smällt en del brevlådor med smällare o raketer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jag och en kompis höll på vid tågrälsen nån kilometer från mitt hus... och så fick vi den SMARTA iden att ta stenarna som ligger där och lägga PÅ själva rälsen, så vi la massa stora stenar där.. sen gick vi hem... sen samma dag nåra timmar senare hade ett tåg spårat ur där vetifan om de va för att vi lagt stenar eller inte men det var lite småläskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jag och mina kompisar har gjort liknade. Fast vi la på spårer där spårvagnarna åker. Jag har också kastat vattenbalonger på spårvagnar. Snattat godis och leksaker från affärer. Klättrat på ett sånt vattenrör på ett trevåningshus hela vägen upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jag och en kompis höll på vid tågrälsen nån kilometer från mitt hus... och så fick vi den SMARTA iden att ta stenarna som ligger där och lägga PÅ själva rälsen, så vi la massa stora stenar där.. sen gick vi hem... sen samma dag nåra timmar senare hade ett tåg spårat ur där vetifan om de va för att vi lagt stenar eller inte men det var lite småläskigt Smarta barnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Slagit ungar, skit i skolan,kaxat mig med 6:or(när jag gick i 3:an),mobbat och massor med annat små skit. När man ser tillbaka på mitt liv så har jag faktikst varit kanska lydig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jag och en kompis höll på vid tågrälsen nån kilometer från mitt hus... och så fick vi den SMARTA iden att ta stenarna som ligger där och lägga PÅ själva rälsen, så vi la massa stora stenar där.. sen gick vi hem... sen samma dag nåra timmar senare hade ett tåg spårat ur där vetifan om de va för att vi lagt stenar eller inte men det var lite småläskigt Kommer ihåg när min lärare berättade om sin nollning: Det var några som gick ner till spårvagnhållplatsen, och svetsade fast hjulen i rälsen medan tåget stod stilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Kommer ihåg då jag och en polare skrev ett brev (med tusch) till en i området vi bor i att hon skulle till läkaren dagen efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Jag var en riktig busunge när jag var runt 13år.. Har nog vandaliserat över 50bilar och flera cycklar, tagit sönder hundratals rutor, sprayat ner förra skolan med graffitti (kostade över 100.000kr att rengöra), sparkat sönder en toa så att det blev översvämmnig på skolan, satt eld på en tom byggnad, slängt en airbomb i flera trapphus, punkterat bildäck och cyckeldäck, rullat ut en husvagn så att den blev stående mitt på vägen och det blev trafikstockning, kastat sten på flera busshållplatser så att glaset sprack (fy fan vilken smäll det var!) mm mm ... kommer inte på allt nu.. men jag var verkligen galen... Redigerad 13 mars, 2006 av tojo909 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jag har dödat en människa. Var ungefär 11 år då... det har minst sagt ärrat mig för livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Skulle testa min farsas gamla 500 cc cross när jag var 2 vet inte om det räknas som hyss.. utöver det har jag väll snattat och lite mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jag var en riktig busunge när jag var runt 13år.. Har nog vandaliserat över 50bilar och flera cycklar, tagit sönder hundratals rutor, sprayat ner förra skolan med graffitti (kostade över 100.000kr att rengöra), sparkat sönder en toa så att det blev översvämmnig på skolan, satt eld på en tom byggnad, slängt en airbomb i flera trapphus, punkterat bildäck och cyckeldäck, rullat ut en husvagn så att den blev stående mitt på vägen och det blev trafikstockning, kastat sten på flera busshållplatser så att glaset sprack (fy fan vilken smäll det var!) mm mm ... kommer inte på allt nu.. men jag var verkligen galen... Åkte du fast för graffitin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Jag kastade stenar på myrstackar. Jag kan också vara farlig Men jag fick alltid ångest senare när mamma berättade att om myror var större än vi människor och annat om att dom skulle förstöra våra hus och sånt. Man vart ju lite orolig då. När jag var liten trodde jag också alltid att det var en igelkott i min säng. Vilket det aldrig var, men jag vågade ju inte sova. @Skribb: Berätta mer... Redigerad 13 mars, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Nej.. men var på förhör hos polisen får dom hade fått information om vem som kunde ha gjort det.. Fast ingen såg ju mig göra det, I 2timmar höll hon på, jag sa bara att det inte var jag. dom hade ju inga bevis..Pappa satt oxå med och sa att jag skulle erkänna ifall det var jag.. Kul att erkänna något som kostar mig över 100.000kr att betala.. hade tur, för poliskvinnan försökte verkligen knäcka mig.. men hon lyckades inte!! Redigerad 13 mars, 2006 av tojo909 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts