JPracing Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Tjo! Mitt San Andreas laggar ganska mycket. Nån som vet vad problemet kan vara? Har ett Nvidia Geforce FX 5200. Är det för klent kanske? Har iallafall provat att uppdatera med de senaste drivrutinerna. Har även sänkt grafiknivån ganska mycket och ändrat upplösningen från 1024 x 768 till 800 x 600men det hjälper inte så jag tror inte att det beror på för klent grafikkort. Vad kan det annars vara? Är det nån bugg i själva spelet kanske? kanske finns nån patch eller nått för spelet? MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Tjo! Mitt San Andreas laggar ganska mycket. Nån som vet vad problemet kan vara? Har ett Nvidia Geforce FX 5200. Är det för klent kanske? Har iallafall provat att uppdatera med de senaste drivrutinerna. Har även sänkt grafiknivån ganska mycket och ändrat upplösningen från 1024 x 768 till 800 x 600men det hjälper inte så jag tror inte att det beror på för klent grafikkort. Vad kan det annars vara? Är det nån bugg i själva spelet kanske? kanske finns nån patch eller nått för spelet? MVH Jag som inte trodde att SA kunde lagga... För det kopplas väl inte upp till internet? Ordet du söker är hacka, och nej, jag har ingen aning. Har du något annat riktigt klent, typ processorn, så kanske det också kan bro på det. Redigerad 13 mars, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Det är grfikkortet.. det suger rejält.. jag hade ett sånt förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Stäng av alla program på skrivbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Det är grfikkortet.. det suger rejält.. jag hade ett sånt förut. Hade oxå ett sånt förut, köp nytt grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JPracing Skrivet 14 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jo funderar på att uppgradera det. Men vet inte riktigt till vad för något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Du kan berätta lite mer om vad för ram, processor...Lite svårt at avgöra om du bara säger att du har Geforce FX 5200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts