SlewME Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 StellHell, SlewMe, okka: Jag har aldrig sagt att jag gör något bra, bara så ni vet. Och från och med nu kan jag även meddela att du, SlewMe, i mina ögon är en idiot - inte för att du bryr dig, men så att du vet hur du i framtiden skall bemöta mig. Haha. Du är go. Snacka om att vända kappan efter vinden. Pga. att man slänger pengar omkring sig så är man en idiot. Here ya go. Har du någonsin gillat mig, tror inte det va. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Haha. Du är go. Snacka om att vända kappan efter vinden. Pga. att man slänger pengar omkring sig så är man en idiot. Here ya go. Har du någonsin gillat mig, tror inte det va. Inte är man smart iallafall... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Absolut. En gång när jag vart och lirat tennis så var det en i omklädningsrummet som tappade typ 15 spen eller ngot(jätte mycke' ) så jag sa inget. ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Inte är man smart iallafall... Men håll käften istället för att komma med dina dryga kommentarer som du alltid gör i varenda jävla helvets tråd som du tittar i. Kan inte du, skribb och några till skapa en klubb vid namn; Vi är dryga as hell, please kill us. Det skulle passa er. Sur blir jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Men håll käften istället för att komma med dina dryga kommentarer som du alltid gör i varenda jävla helvets tråd som du tittar i. Kan inte du, skribb och några till skapa en klubb vid namn; Vi är dryga as hell, please kill us. Det skulle passa er. Sur blir jag. ... Väx upp, SlewME. Ja, vi får väl göra det. Skulle väll passa bra va? Gör en du också "Vi tjatar på alla som säger emot oss." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Men håll käften istället för att komma med dina dryga kommentarer som du alltid gör i varenda jävla helvets tråd som du tittar i. Kan inte du, skribb och några till skapa en klubb vid namn; Vi är dryga as hell, please kill us. Det skulle passa er. Sur blir jag. Du kanske borde vara en förebild för dem och bli lite trevligare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) ... Väx upp, SlewME. Ja, vi får väl göra det. Skulle väll passa bra va? Gör en du också "Vi tjatar på alla som säger emot oss." Ja, vad ska jag säga. Det kommer från rätt person. Om du hade stor hjärna nog så skulle du se att jag inte klagar på folk som kommer med något vettigt - hej tweak. De jag klagar på är folk med fuckat liv som inte vet bättre än att vara dryga jämnt emot andra och göra precis som du, komma med helt tomma argumet. Men du får gärna fortsätta med munhugg för min del, men du tjänar inget på det för du är som en ärta för mig. @Xogede, Det är inte mitt fel att deras liv EV. har gått snett. Tar inte på mig ansvaret för barn som sitter hemma och rullar rummarna dagar i enda. Redigerad 14 mars, 2006 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 ... Väx upp, SlewME. Ja, vi får väl göra det. Skulle väll passa bra va? Gör en du också "Vi tjatar på alla som säger emot oss." Där har vi ett praktexempel på vad jag försökte förklara för dig innan. ... Väx upp, SlewME. Du skojar bort det fast det sätter sig på insidan, vare sig du vill eller inte. Omedvetet eller medvetet. Har du någonsin tagit emot kritik? Eller vet du äns var kritik är? Om du inte har det så tycker jag du ska börja ta emot lite kritik så du blir lite självkritisk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Ja, vad ska jag säga. Det kommer från rätt person. Om du hade stor hjärna nog så skulle du se att jag inte klagar på folk som kommer med något vettigt - hej tweak. De jag klagar på är folk med fuckat liv som inte vet bättre än att vara dryga jämnt emot andra och göra precis som du, komma med helt tomma argumet. Men du får gärna fortsätta med munhugg för min del, men du tjänar inget på mig för du är som en ärta för mig. @Xogede, Det är inte mitt fel att deras liv EV. har gått snett. Tar inte på mig ansvaret för barn som sitter hemma och rullar rummarna dagar i enda. Haha! Du är fan skämmig. Du råkar händelsevis inte kunna se min hjärna genom skärmen va? Den pekar fuck you for the record. Va? Det där hände jag inte med på. Ja, visst, då gör jag det. Och du är som en uppäten macka för mig, dvs sånt som jag andas in, och släpper ut där bak.. Luft. Haha, du menar jag rullar tummarna dagar enda? Inte jag som har en webbserver. Och du vet mycket väl, så mycket som jag skryter, att jag för det mesta är med min flickvän. @StellHell: Jag vet vad kritik är. Och ja, jag kan ta emot kritik. Men dock inte mot sådana som tjatar på en PÅ VARENDA TOPIC. Ja, du kan ta åt dig Stellis. Du märkte inte att svor ihjäl sig nästan? Huhu. Redigerad 14 mars, 2006 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Haha! Du är fan skämmig. Du råkar händelsevis inte kunna se min hjärna genom skärmen va? Den pekar fuck you for the record. Va? Det där hände jag inte med på. Ja, visst, då gör jag det. Och du är som en uppäten macka för mig, dvs sånt som jag andas in, och släpper ut där bak.. Luft. Haha, du menar jag rullar tummarna dagar enda? Inte jag som har en webbserver. Och du vet mycket väl, så mycket som jag skryter, att jag för det mesta är med min flickvän. Återigen kommer du med munhugg. Då läser det jag skriver och svarar motsatsen, bra där. Det kan till och med min miniräknare göra. Ditt enda syfte på detta forum är att förstöra och provocera, förmodligen din livsstil. Bra, nu ska jag inte skriva något mer till dig för det går inte in. Tack och hej. Redigerad 14 mars, 2006 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 @Xogede, Det är inte mitt fel att deras liv EV. har gått snett. Tar inte på mig ansvaret för barn som sitter hemma och rullar rummarna dagar i enda. Men det betyder väl inte att du ska gå ner till deras nivå och svära och vara allmänt otrevlig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Men det betyder väl inte att du ska gå ner till deras nivå och svära och vara allmänt otrevlig? Svär sällan på ett forum men när det är en person på ett forum som endast är här för att förstöra för folk som gillar att sitta på ett forum och ha trevligt, då blir jag jävligt förbannat tidsnog. Det är inte första gången han - väljer ut - offer som han ska terroristera med sina fula och dryga kommentarer. Redigerad 14 mars, 2006 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Svär sällan på ett forum men när det är en person på ett forum som endast är här för att förstöra för folk som gillar att sitta på ett forum och ha trevligt, då blir jag jävligt förbannat tidsnog. Det är inte första gången han - väljer ut - offer som han ska terroristera med sina fula och dryga kommentarer. Så nu menar du att jag bara är här för att förstöra..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Svär sällan på ett forum men när det är en person på ett forum som endast är här för att förstöra för folk som gillar att sitta på ett forum och ha trevligt, då blir jag jävligt förbannat tidsnog. Det är inte första gången han - väljer ut - offer som han ska terroristera med sina fula och dryga kommentarer. Vi vet redan att du är omogen, jävla P13. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Vi vet redan att du är omogen, jävla P13. Ja, man kan inte gilla alla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Haha! Du är fan skämmig. (Efter att ha läst detta gräl mellan (en ovanligt ohet) SlewME och allas våran pKz, känner jag det nödvändigt att lägga in en liten parantes: HAHA, så jäkla kul att se pKz för en gångs skulle säga ovanstående, ihop med saker som "väx upp", osv. pKz hoppar upp på diskussionsstegen, och njuter av att för en gångs skull kunna sitta där uppe och (enligt honom) vinna diskussionen, med den fina: "alla vet att jag har rätt, väx upp nu, sluta gråt"-inställningen. Men, vänta lite nu, hur är det pKz brukar bete sig i diskussioner? Trakasserar inte pKz sitt eget typ av betéende när han nu ger sig på SlewME? Och mår han verkligen bra utav det? Känner han, måntro, hur det känns att diskutera med någon som bara blir så jäkla less, vresig, sur, pissomogen och allmänt jäkla bajsnödigt krystad, och lär sig en läxa och får medlidande för alla vi som tvingas diskutera idiotfrågor med pKz? Ja, pKz, nu får du allt känna hur det känns. Men då ska du veta att du - när du ligger där längst ned på stegen - är mycket värre, sämre, och gråtig. Så du kanske borde ta åt dig lite själv, av (nu) dina egna ord, då du säger "väx upp SlewME" och avslutar med en dryg smilie...Det var allt. Och kom ihåg: endast en parantes, så fortsätt nu bråka som vanligt) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 okka har rätt, alla andra har fel, jag orkar inte dela ut varningar, pKz är larvig. Jag personligen tror inte att den här tråden går att rädda. Stellan som verkar vara trådens överhuvud får öppna den igen om han tycker annat. [fotnot alá StellHell] Låt den vara stängd. Bara ett litet ord till vårat dagisbarn Kattälskaren; Håll Käften. Snälla, gör oss en känst och sluta spela något du inte kan vara på minst 5 år till. [/fotnot alá StellHell] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts