Jump to content

Om du hittar en krona på marken,

Kebab
 Share

Plockar du upp en krona från marken?  

105 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 136
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Nej, men i ditt fall så säger du att du vet hur jag är som person eftersom att jag slänger ut pengar.

Det där skrattade jag faktiskt åt! ^_^ Precis efter att jag har sagt att "en del" är "en del" och inte "en hel", så sätter du igång igen.

Bara för att jag slänger ut pengar så säger det fortfarande inget om min personlighet.

Jo, att du antigen

a) tycker att en enkrona inte är värd att räknas som pengar,

eller

b) är allmänt generös.

Däremot får du tycka precis vad du vill om det.

Det är det jag gör. :P

Vad det gäller folk som plockar upp pengar så säger jag inte att jag vet vad personen har för personlighet det jag säger att hur jag uppfattar personen, och jag uppfattar att den personen har det lite knapert.

Så du tror alltså att intrycket man får av en person är helt fel och inte har något alls att göra med hur personen är egentligen?

Rik eller fattig är ingen personlighet.

Nej, men det påverkar personligheten.

Nej, mitt inlägg var inte trevligare men någon gång måste jag säga till och det var nu. I ALLA i precis varenda inlägg så försöker du framstå som bäst eller på något sätt över andra. Detta är vad jag tycker för jag gillar inte när personer är dryga och försöker låta så perfekta.

Vad jag kan komma ihåg, så har jag bara gjort detta i hacking-tråden. Om du av någon anledning tror att jag alltid är så högfärdig, så ber jag om ursäkt för orsakerna till detta. Förresten så har du vid upprepade tillfällen kallat mig för "lilla gubben" vilket också är ganska nedsättande.

Man ska skriva så att andra förstår, det tycker jag men man kan skriva med lite inlevelse också.

Inlevelse? Smileys? :wub:

Man får inga vänner om man går runt och är dryg emot andra.

Sant. Men det brukar jag inte göra, som tur är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan e du helt cp eller? Kanske itne så jävla kul när du kommer och säger sånt? skulle du tycke det kanske? ne fan du lär ju gå i sär skolan fan

Väx upp, och dom där jätte snygga babsen som du hade tre kant kan du ju ba ra glömma. Din jätte stora jätte tuffa nörd!111

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

StellHell, SlewMe, okka:

Jag har aldrig sagt att jag gör något bra, bara så ni vet. Och från och med nu kan jag även meddela att du, SlewMe, i mina ögon är en idiot - inte för att du bryr dig, men så att du vet hur du i framtiden skall bemöta mig.

Låt mig förklara. En enkrona är en enkrona. Med ett värde på en krona. Det kan tyckas lite, och visst, det är det också. Men att slänga pengar?! Jag erkänner att jag själv ogillar att ha fickorna och plånboken fulla med mynt, det är jobbigt, det är störigt med allt tungt skrammel. Men man slänger inte bort pengar. Om man nu hyser ett så stort agg mot runda plåtbitar kan man lika gärna ge bort dem till Rädda Barnen eller Röda Korset. Eller göra som min pappa. Han håller en myntsamling hemma, den är nog rätt stor vid det här laget. Flera hundra kronor i enkronor. Dessa kan man senare lämna in på banken och få lite klirr i kassan utan att behöva oroa sig för att få fickorna fulla med mynt. Det är kul att ni, framför allt StellHell då, står för vad ni tycker, man vad fan alltså. Skärp er.

Tänker inte säga så mycket mer då jag varken har lust eller ork och även för att jag kanske blir bannad om lille StellHell blir ledsen. Jag börjar undra om jag inte ska söka mig till något annat diskussionsforum...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brukar testa vilka som är fattiga av mina kompisar ibland. Då tar jag en enkrona och kastar ut på random ställe i korridoren, vips så ligger 5 killar och slåss om enkronan i en enda hög. Rätt kul om man inte har något bättre för sig.

Förövrigt plockar jag nog upp kronan, för att leka med eller kasta på nån eller något, inget man sparar på...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

StellHell, SlewMe, okka:

Jag har aldrig sagt att jag gör något bra, bara så ni vet. Och från och med nu kan jag även meddela att du, SlewMe, i mina ögon är en idiot - inte för att du bryr dig, men så att du vet hur du i framtiden skall bemöta mig.

Låt mig förklara. En enkrona är en enkrona. Med ett värde på en krona. Det kan tyckas lite, och visst, det är det också. Men att slänga pengar?! Jag erkänner att jag själv ogillar att ha fickorna och plånboken fulla med mynt, det är jobbigt, det är störigt med allt tungt skrammel. Men man slänger inte bort pengar. Om man nu hyser ett så stort agg mot runda plåtbitar kan man lika gärna ge bort dem till Rädda Barnen eller Röda Korset. Eller göra som min pappa. Han håller en myntsamling hemma, den är nog rätt stor vid det här laget. Flera hundra kronor i enkronor. Dessa kan man senare lämna in på banken och få lite klirr i kassan utan att behöva oroa sig för att få fickorna fulla med mynt. Det är kul att ni, framför allt StellHell då, står för vad ni tycker, man vad fan alltså. Skärp er.

Tänker inte säga så mycket mer då jag varken har lust eller ork och även för att jag kanske blir bannad om lille StellHell blir ledsen. Jag börjar undra om jag inte ska söka mig till något annat diskussionsforum...

Trodde aldrig jag skulle säga detta till dig skribb (inget illa menat), men i alla fall, bra sagt! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...