rabarben Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Du får förklara mer varför man är fattig bara för man plockar upp pengar som ligger på marken. Bara för man plockar upp en sak behöver man inte tycka det är jättemycket. Det är väl bra att ha växel och om man har några stycken så har man ju en läsk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Ni som tar upp en krona måste ju vara hlet jävla sinnesjuka? Helt dumma i huvudet. Tänk att du alltid kommer och stör... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Nej, men i ditt fall så säger du att du vet hur jag är som person eftersom att jag slänger ut pengar. Det där skrattade jag faktiskt åt! Precis efter att jag har sagt att "en del" är "en del" och inte "en hel", så sätter du igång igen. Bara för att jag slänger ut pengar så säger det fortfarande inget om min personlighet. Jo, att du antigen a) tycker att en enkrona inte är värd att räknas som pengar, eller b) är allmänt generös. Däremot får du tycka precis vad du vill om det. Det är det jag gör. Vad det gäller folk som plockar upp pengar så säger jag inte att jag vet vad personen har för personlighet det jag säger att hur jag uppfattar personen, och jag uppfattar att den personen har det lite knapert. Så du tror alltså att intrycket man får av en person är helt fel och inte har något alls att göra med hur personen är egentligen? Rik eller fattig är ingen personlighet. Nej, men det påverkar personligheten. Nej, mitt inlägg var inte trevligare men någon gång måste jag säga till och det var nu. I ALLA i precis varenda inlägg så försöker du framstå som bäst eller på något sätt över andra. Detta är vad jag tycker för jag gillar inte när personer är dryga och försöker låta så perfekta. Vad jag kan komma ihåg, så har jag bara gjort detta i hacking-tråden. Om du av någon anledning tror att jag alltid är så högfärdig, så ber jag om ursäkt för orsakerna till detta. Förresten så har du vid upprepade tillfällen kallat mig för "lilla gubben" vilket också är ganska nedsättande. Man ska skriva så att andra förstår, det tycker jag men man kan skriva med lite inlevelse också. Inlevelse? Smileys? Man får inga vänner om man går runt och är dryg emot andra. Sant. Men det brukar jag inte göra, som tur är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Tänk att du alltid kommer och stör... Vafan e du helt cp eller? Kanske itne så jävla kul när du kommer och säger sånt? skulle du tycke det kanske? ne fan du lär ju gå i sär skolan fan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Vafan e du helt cp eller? Kanske itne så jävla kul när du kommer och säger sånt? skulle du tycke det kanske? ne fan du lär ju gå i sär skolan fan :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 ne fan du lär ju gå i sär skolan fan Hahah a Sär skola - Särskrivning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Hahah a Sär skola - Särskrivning. Haha dagens lol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Om man har nio spänn och behöver tio är det väl klart att man tar upp en om man hittar...Men det beror väl lite på hur många som ser på och hur skiten kronan är Redigerad 14 mars, 2006 av eXon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 VOTE: ja Jag hittade 16.50kr idag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Orka bry sig om 1kr.?! Nej, den dagen jag inte har pengar till något som kostar 10kr ska jag börja funderar över mitt liv.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jo, att du antigen a) tycker att en enkrona inte är värd att räknas som pengar, eller b) är allmänt generös. Ehm.. 2 anledningar? Jag slänger också ut pengar ibland.. Ingen speciell anledning, bara känner för de.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Ehm.. 2 anledningar? Jag slänger också ut pengar ibland.. Ingen speciell anledning, bara känner för de.. Om du slänger ut pengar helt spontant, beror det väl just på att du inte värderar dem så mycket? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Om du slänger ut pengar helt spontant, beror det väl just på att du inte värderar dem så mycket? Kanske just i den stunden, men det är inget jag tänker på iaf.. Men nu snackar vi personlighet.. Ibland är ju 1krona mycket värd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Men nu snackar vi personlighet Det säger till exempel att du inte är snål. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Vafan e du helt cp eller? Kanske itne så jävla kul när du kommer och säger sånt? skulle du tycke det kanske? ne fan du lär ju gå i sär skolan fan Väx upp, och dom där jätte snygga babsen som du hade tre kant kan du ju ba ra glömma. Din jätte stora jätte tuffa nörd!111 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Det säger till exempel att du inte är snål. Jag är snål.. ibland Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 StellHell, SlewMe, okka: Jag har aldrig sagt att jag gör något bra, bara så ni vet. Och från och med nu kan jag även meddela att du, SlewMe, i mina ögon är en idiot - inte för att du bryr dig, men så att du vet hur du i framtiden skall bemöta mig. Låt mig förklara. En enkrona är en enkrona. Med ett värde på en krona. Det kan tyckas lite, och visst, det är det också. Men att slänga pengar?! Jag erkänner att jag själv ogillar att ha fickorna och plånboken fulla med mynt, det är jobbigt, det är störigt med allt tungt skrammel. Men man slänger inte bort pengar. Om man nu hyser ett så stort agg mot runda plåtbitar kan man lika gärna ge bort dem till Rädda Barnen eller Röda Korset. Eller göra som min pappa. Han håller en myntsamling hemma, den är nog rätt stor vid det här laget. Flera hundra kronor i enkronor. Dessa kan man senare lämna in på banken och få lite klirr i kassan utan att behöva oroa sig för att få fickorna fulla med mynt. Det är kul att ni, framför allt StellHell då, står för vad ni tycker, man vad fan alltså. Skärp er. Tänker inte säga så mycket mer då jag varken har lust eller ork och även för att jag kanske blir bannad om lille StellHell blir ledsen. Jag börjar undra om jag inte ska söka mig till något annat diskussionsforum... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Som skribbs pappa gör. Eller så säger ni "Behåll växeln", eller ge dom till Rädda Barnen, som han också sade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag brukar testa vilka som är fattiga av mina kompisar ibland. Då tar jag en enkrona och kastar ut på random ställe i korridoren, vips så ligger 5 killar och slåss om enkronan i en enda hög. Rätt kul om man inte har något bättre för sig. Förövrigt plockar jag nog upp kronan, för att leka med eller kasta på nån eller något, inget man sparar på... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 StellHell, SlewMe, okka: Jag har aldrig sagt att jag gör något bra, bara så ni vet. Och från och med nu kan jag även meddela att du, SlewMe, i mina ögon är en idiot - inte för att du bryr dig, men så att du vet hur du i framtiden skall bemöta mig. Låt mig förklara. En enkrona är en enkrona. Med ett värde på en krona. Det kan tyckas lite, och visst, det är det också. Men att slänga pengar?! Jag erkänner att jag själv ogillar att ha fickorna och plånboken fulla med mynt, det är jobbigt, det är störigt med allt tungt skrammel. Men man slänger inte bort pengar. Om man nu hyser ett så stort agg mot runda plåtbitar kan man lika gärna ge bort dem till Rädda Barnen eller Röda Korset. Eller göra som min pappa. Han håller en myntsamling hemma, den är nog rätt stor vid det här laget. Flera hundra kronor i enkronor. Dessa kan man senare lämna in på banken och få lite klirr i kassan utan att behöva oroa sig för att få fickorna fulla med mynt. Det är kul att ni, framför allt StellHell då, står för vad ni tycker, man vad fan alltså. Skärp er. Tänker inte säga så mycket mer då jag varken har lust eller ork och även för att jag kanske blir bannad om lille StellHell blir ledsen. Jag börjar undra om jag inte ska söka mig till något annat diskussionsforum... Trodde aldrig jag skulle säga detta till dig skribb (inget illa menat), men i alla fall, bra sagt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts