eliizar Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Ja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Vote: första alterntivet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) En del säger det faktiskt om ens personlighet: att man inte gillar enkronor. Var det där ett psykiskt angrepp i stil med "Du kan ju ingenting, begå självmord så vi slipper spy varje gång vi ser dig!" eller bara en onödig fråga? Varför lägger du dig ens i? Detta angår inte dig. Skribbs inlägg angår mig då det även var riktat emot mig eftersom att jag gör precis som stell. Nej det säger inget om ens personlighet. Absolut ingenting. Sluta vara så jävla dryg, släpp loss. Det var inte ett angrepp. Det var ett påstående och en fråga, han kan svara själv på den antar jag. Eller är du hans talesman? Redigerad 14 mars, 2006 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Dina ord är luft i min värld Luft är ju ganska viktigt. Iof det ordspråket är ganska segt. Vote: Annat Jag hade nog ställt mig och funderat, kollat läget runt omkring och så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Ni som tar upp en krona måste ju vara hlet jävla sinnesjuka? Helt dumma i huvudet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Ni som tar upp en krona måste ju vara hlet jävla sinnesjuka? Helt dumma i huvudet. Oj då. Så kan man också se det. Jag ser det som att det är en person som har dåligt ställt när jag ser någon som tar upp en krona. Därför slänger jag ut en krona för att folk som just har det dåligt ställt ska kunna plocka upp den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag tar upp kronan, ser inget fel i det, är varken sinnessjuk eller dum i huvudet. BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Om jag har 9 och vill ha nåt som kostar 10. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 [O][T],Mar 14 2006, 16:37] Jag tar upp kronan, ser inget fel i det, är varken sinnessjuk eller dum i huvudet. BOT Jo. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jo. Käft nu Pettersson annars hybernatar jag dig för allt som kommer ur din mun just nu är bara skit.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Så om man tar upp en 1-krona och får ökat klirr i kassan är man sinnesjuk? En krona är ju iallfall någonting? Och bara för man plockar upp en 1-krona är man fattig då? Jag känner mig inte speciellt fattig precis... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Så om man tar upp en 1-krona och får ökat klirr i kassan är man sinnesjuk? En krona är ju iallfall någonting? Och bara för man plockar upp en 1-krona är man fattig då? Jag känner mig inte speciellt fattig precis... Nej men jag tycker att det tyder på att man är fattig. Det är en känsla då en krona inte är särskillt mycket. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Varför lägger du dig ens i? Detta angår inte dig. Skribbs inlägg angår mig då det även var riktat emot mig eftersom att jag gör precis som stell. Detta är ett diskussionsforum, jag svarar för att visa min åsikt. Vill du inte att andra ska lägga sig i, kan du ta det via PM med skribb. Nej det säger inget om ens personlighet. Absolut ingenting. Du verkar ju tro att "en del" betyder absolut allt och att man vet allt om en person om man känner till denna "del". Att man är glad hela tiden säger också en del om ens personlighet, men alla som gör det är väl inte identiska? Du säger ju själv att en person som plockar upp en krona har det dåligt ställt, då borde ju en person som kastar en krona ha det bra ställt. Då påstår du alltså att pengar inte har någon som helst påverkan på personligheten? Sluta vara så jävla dryg, släpp loss. Ditt inlägg var ju så klart mycket trevligare än mitt... Det var inte ett angrepp. Det var ett påstående och en fråga, han kan svara själv på den antar jag. Eller är du hans talesman? Men frågan har ju varken med ämnet att göra eller är ett svar på något av hans påståenden/frågor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Varför lägger du dig ens i? Detta angår inte dig. Klart alla får lägga sig i din diskussion med skribb, om du vill föra en privat konversation så kan du väl göra det igenom PM? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Om det är 1 kr kvar till en lärre! Redigerad 14 mars, 2006 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Du verkar ju tro att "en del" betyder absolut allt och att man vet allt om en person om man känner till denna "del". Att man är glad hela tiden säger också en del om ens personlighet, men alla som gör det är väl inte identiska? Du säger ju själv att en person som plockar upp en krona har det dåligt ställt, då borde ju en person som kastar en krona ha det bra ställt. Då påstår du alltså att pengar inte har någon som helst påverkan på personligheten? Ditt inlägg var ju så klart mycket trevligare än mitt... Nej, men i ditt fall så säger du att du vet hur jag är som person eftersom att jag slänger ut pengar. Bara för att jag slänger ut pengar så säger det fortfarande inget om min personlighet. Däremot får du tycka precis vad du vill om det. Vad det gäller folk som plockar upp pengar så säger jag inte att jag vet vad personen har för personlighet det jag säger att hur jag uppfattar personen, och jag uppfattar att den personen har det lite knapert. Rik eller fattig är ingen personlighet. Nej, mitt inlägg var inte trevligare men någon gång måste jag säga till och det var nu. I ALLA i precis varenda inlägg så försöker du framstå som bäst eller på något sätt över andra. Detta är vad jag tycker för jag gillar inte när personer är dryga och försöker låta så perfekta. Man ska skriva så att andra förstår, det tycker jag men man kan skriva med lite inlevelse också. Man får inga vänner om man går runt och är dryg emot andra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Nej, jag ignorerar den då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jeeze, sinnesjuk för att man lootar en krona? Skulle jag se en krona skulle jag antagligen plocka upp den och köpa en klubba för den. Förstår inte det sjuka i det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Käft nu Pettersson annars hybernatar jag dig för allt som kommer ur din mun just nu är bara skit.. Vadådå? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Skulle väl vara om det fattades pengar till nåt jag bille köpa...inte annars. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts