tojo909 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Säg det till dom som slängde dom först Jag tror inte att människor kastar pengar i onödan men däremot så tappar man oftast dom utan att märka det.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Det är inte ofta man hittar pengar på marken så ja, jag tar upp däh. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Varje krona är viktig till uppbyggnaden av mina miljoner EDIT : 3 inlägg samma minut Där fick jag mig ett gott skratt. Men jag håller med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Vote : Ja Pengar e alltid pengar. Om man räknar alla enkroner jag har hittat genom åren e det flera hundra. För småpengar åker ner i sparbössan hemma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Nej. Faktiskt inte. Tyvärr. Typ. T. T? Ta. TAA: Tapp. Trapp. Trappa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Nej. Faktiskt inte. Tyvärr. Typ. T. T? Ta. TAA: Tapp. Trapp. Trappa. Jag skulle väl göra något liknande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Om ni tappar ett mynt, brukar ni ta upp det då? Jag brukar inte göra det, bara om det är flera eller en tia. Jobbigt att böja sig ner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Brukar faktist slänga enkronor om dom är ivägen eller fickan blir för full.. Så jävla idiotiskt alltså. Kronan i sig är ju inte värd särskilt men jösses, vilket jävla sätt alltså... säger en del om ens personlighet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Jag skulle väl göra något liknande Nej. N? N N. Ne. NE!. Neu. Neu! NEU! Neu! NEU! NEU! Neu! NEU! NEU! NEU! Neu! NEU! NEU! NEU! NEU! Neu? NEJ! Det skulle du inte. Skribb. Jag brukar också bli sur på enkronor. Är jag och StellHell särskilt lika, tycker du? Redigerad 13 mars, 2006 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Om ni tappar ett mynt, brukar ni ta upp det då? Jag brukar inte göra det, bara om det är flera eller en tia. Jobbigt att böja sig ner. Men snälla nån..hur lat får man vara?? Är det jobbigt för dig och andas oxå? Det måste ju oxå vara jobbigt för dig?Står du upp när du sover eller?jag menar, det är hur jobbigt som helst och böja sej ner!! klart man plockar upp mynt ifall man tappar dom på golvet..det är ju pengar det handlar om! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Nej. N? N N. Ne. NE!. Neu. Neu! NEU! Neu! NEU! NEU! Neu! NEU! NEU! NEU! Neu! NEU! NEU! NEU! NEU! Neu? NEJ! Det skulle du inte. Skribb. Jag brukar också bli sur på enkronor. Är jag och StellHell särskilt lika, tycker du? Jo J? J J. Ju? Jud. Judas! Judas Priest? Judas Priest! Judas Priest! Judas Priest? Jo det skulle jag! Bonne nuit! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Men snälla nån..hur lat får man vara?? Är det jobbigt för dig och andas oxå? Det måste ju oxå vara jobbigt för dig?Står du upp när du sover eller?jag menar, det är hur jobbigt som helst och böja sej ner!! klart man plockar upp mynt ifall man tappar dom på golvet..det är ju pengar det handlar om! Var och en efter sin förmåga, var och en efter sitt behov, eller nått. Öhm. Chasin' rainbows! Wihi! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Men snälla nån..hur lat får man vara?? Är det jobbigt för dig och andas oxå? Det måste ju oxå vara jobbigt för dig?Står du upp när du sover eller?jag menar, det är hur jobbigt som helst och böja sej ner!! klart man plockar upp mynt ifall man tappar dom på golvet..det är ju pengar det handlar om! Bah! En krona. Antagligen kommer den göra en stackare glad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Ja. På hemvägen från skolan i dag gick jag med två kompisar, den ena hittade 50 öre, han slängde den, jag och min andra kompis "dyker" över den, han får den först, men slänger den snart i en snöhög. Jag börjar gräva, men hittar inget. Jag har ändå knappt något i mina fickor, och jag har ju alltid min kära lilla spargris... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Ja. På hemvägen från skolan i dag gick jag med två kompisar, den ena hittade 50 öre, han slängde den, jag och min andra kompis "dyker" över den, han får den först, men slänger den snart i en snöhög. Jag börjar gräva, men hittar inget. Jag har ändå knappt något i mina fickor, och jag har ju alltid min kära lilla spargris... Fattig? Iofs blir det ju 2 jenka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Hittar jag en krona på marken tar jag upp den kollar på den me kisande ögon och luktar på den lite misstänksamt. Sedan smakar jag på den, årgång 1985 brukar vara bäst vädret gjorde att svetten fick en viss arom av rootbear. Passa er för 70-talisterna bara! Dom brúkar ha en otroligt syrlig och besk smak. Hela min familj gör detta och ibland sitter vi framför brasan med varsit mynt och bara njuter! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Så jävla idiotiskt alltså. Kronan i sig är ju inte värd särskilt men jösses, vilket jävla sätt alltså... säger en del om ens personlighet. Bryr mig faktist inte om vad du tycker. Dina ord är luft i min värld eftersom allt du har att säga bara är tragiskt. Skaffa dig ett roligare liv och jag ska lyssna. Tills dess, talk to the hand.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Skribb. Jag brukar också bli sur på enkronor. Är jag och StellHell särskilt lika, tycker du? Gillar inte heller enkronor (eller 50-öringar), men jag tar upp dfom iallafall. Vote: Ja EDIT: Stavfel. Redigerad 14 mars, 2006 av Spam Snuten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Så jävla idiotiskt alltså. Kronan i sig är ju inte värd särskilt men jösses, vilket jävla sätt alltså... säger en del om ens personlighet. Bra att bedöma någons personlighet utifrån hurvida en person slänge iväg enkronor eller inte. Låter klokt måste jag säga. Vad är det du gör som är så bra? Spammar forum? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Bra att bedöma någons personlighet utifrån hurvida en person slänge iväg enkronor eller inte. Låter klokt måste jag säga. En del säger det faktiskt om ens personlighet: att man inte gillar enkronor. Vad är det du gör som är så bra? Spammar forum? Var det där ett psykiskt angrepp i stil med "Du kan ju ingenting, begå självmord så vi slipper spy varje gång vi ser dig!" eller bara en onödig fråga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts