DrStupid Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Självklart! Har ni någonsin tänkt på att pricis samma krona som ni hittar på marken kanske någon gång ha legat i göran persons plånbok! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Sist gjorde jag det. Vet inte riktigt varför, antagligen för att ingen såg mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Ånej, det som jag tycker är så illa! visst att jag inte alltid plockar upp pengar jag hittar, men om man väl har dom i fickan så är det bara fjantigt att slänga dem, tycker jag.. Visst, jag klarar att ha dom i fickan tills jag inte får ner mig snusdosa.. Och jag är så jävla lat, så om något kostar typ.. 11kronor så betalar jag med en 20-lapp även om jag har 50kronor i fickan.. Så högen blir bara större och större. Dock så händer det inte så ofta. Jag lägger ur mynten hemma, sen kommer morsan och tar dom av mig för att betala kaffet på jobbet. Så får jag sedlar av henne istället. win-win relationship. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jopps, jag tar upp dom. Om dom är smutsiga brukar jag rengöra dom innan jag använder dom.. Hittade en smutsig i sanden en gång. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Självklart, och jag spar allt. För att en vacker dag köpa något värdefullt. Redigerad 13 mars, 2006 av Sikorka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Och jag är så jävla lat, så om något kostar typ.. 11kronor så betalar jag med en 20-lapp även om jag har 50kronor i fickan.. Så högen blir bara större och större. Det är du inte ensam om Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Pengar är pengar. ^^ Men det är inte så ofta jag hittar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Ibland Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Nä.. En krona är bara skitsumma. Roligare och sparka iväg den eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Det är jag som tappar dom.. Brukar faktist slänga enkronor om dom är ivägen eller fickan blir för full.. Vote: Nej. Så brukar jag me göra.. typ Skulle votat "ibland" om de fanns.. så de blir.. err.. äch wtf.. null vote Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Självklart! Har ni någonsin tänkt på att pricis samma krona som ni hittar på marken kanske någon gång ha legat i göran persons plånbok! Jaha? Vote: Nej. Brukar vanligtvist inte plocka upp enkronor från marken, ligger ändå bara och skräpar i fickan sen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Klart man plockar upp den! Det betyder ju tur Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Tar upp det ibland. Vote:annat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jag tar upp för att sedan slänga i papperskorgen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jag tar upp för att sedan slänga i papperskorgen Det är olagligt att slänga pengar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Det är olagligt att slänga pengar.. Säg det till dom soom slängde dom först Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Alltid. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Tar nog upp en enkrona, sparar. Man vet aldrig när det kan behövas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Nä.. En krona är bara skitsumma. Roligare och sparka iväg den eller nåt. Många bäckar små bildar stor å, tänk på det.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jag brukar titta på dem och undra över hur dens liv har sett ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts