Kebab Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Min mamma tjatar alltid på mig att "enkronor och fentioöringar är också pengar" Men jag tycker fan att det känns lite pinsamt att mitt på stan stanna och böja sig ner, bara för att plocka upp en något så litet som en spänn. Men ibland så händer det att jag gör det iallafall. ifall jag känner mig lite småsnål. (jag har såna dagar ibland) Jaja, min vote är Om jag har 9 i fickan, och jag vill köpa något som kostar 10. Vad säger ni? Lite ruttna alternativ, kanske Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Nej det gör jag inte. Ignorerar den och vandrar vidare på min långa färd runt ... solna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Min morsa säger samma sak till mig med. 1 krona. Palla. En tia såfall. Men jag vet vad du menar med när man är småsnål. Det har jag med varit ett tag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Om jag har 9 och vill köpa nåt för 10. Det är principen iaf. Om det är en tia tar jag den. Femma förmodligen också. Krona om jag inte har så mycket på mig. 50-öringar, inte ofta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Vote: Ja! ... Och tar med den till polisen. Det är det ända rätta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Sparkar på den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Varje krona är viktig till uppbyggnaden av mina miljoner EDIT : 3 inlägg samma minut Redigerad 13 mars, 2006 av Steff3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Om jag har 9 i fickan, och jag vill köpa något som kostar 10. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Klart som korvspad. Hittar jag 99 till har jag ju en hundring. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Ja lätt! Jag lever ju på månadspeng så 1 krona till är bra Man kan ju handla 2 tuggumin eller ta en grej ur en tuggumiautomat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Najn. När jag ska köpa något så har jag alltid mina pengisar med mig så att jag slipper leta runt bland gatorna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Det är jag som tappar dom.. Brukar faktist slänga enkronor om dom är ivägen eller fickan blir för full.. Vote: Nej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Klart man tar upp den! Det är pengar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 En gång på Liseberg gjorde jag det. Det satt det några engleska småbarn på en bänk och kasta ut småmynt för att sedan fnissa åt folk som plocka upp dem. Då plocka jag upp ett mynt och slängde det i papperskorgen. Då var det inte lika skoj längre.. Mohaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Givetvis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Om jag känner jag att jag är i behov av en krona just då... T.ex. om det finns en Spelmaskin aldeles intill eller om jag saknar 1 krona för att köpa nåt.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Det är jag som tappar dom.. Brukar faktist slänga enkronor om dom är ivägen eller fickan blir för full.. Vote: Nej. Skönt att inte vara ensam om att göra så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 En gång på Liseberg gjorde jag det. Det satt det några engleska småbarn på en bänk och kasta ut småmynt för att sedan fnissa åt folk som plocka upp dem. Då plocka jag upp ett mynt och slängde det i papperskorgen. Då var det inte lika skoj längre.. Mohaha Hahaha ägda. Vote: Om jag har 9 i fickan, och jag vill köpa något som kostar 10. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Det är jag som tappar dom.. Brukar faktist slänga enkronor om dom är ivägen eller fickan blir för full.. Vote: Nej. Ånej, det som jag tycker är så illa! visst att jag inte alltid plockar upp pengar jag hittar, men om man väl har dom i fickan så är det bara fjantigt att slänga dem, tycker jag.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Det är jag som tappar dom.. Brukar faktist slänga enkronor om dom är ivägen eller fickan blir för full.. Vote: Nej. Samma här, hatar växel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts