Jump to content

Om du hittar en krona på marken,

Kebab
 Share

Plockar du upp en krona från marken?  

105 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Min mamma tjatar alltid på mig att "enkronor och fentioöringar är också pengar"

Men jag tycker fan att det känns lite pinsamt att mitt på stan stanna och böja sig ner, bara för att plocka upp en något så litet som en spänn.

Men ibland så händer det att jag gör det iallafall. ifall jag känner mig lite småsnål. (jag har såna dagar ibland)

Jaja, min vote är

Om jag har 9 i fickan, och jag vill köpa något som kostar 10.

Vad säger ni?

Lite ruttna alternativ, kanske ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 136
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

En gång på Liseberg gjorde jag det. Det satt det några engleska småbarn på en bänk och kasta ut småmynt för att sedan fnissa åt folk som plocka upp dem. Då plocka jag upp ett mynt och slängde det i papperskorgen. Då var det inte lika skoj längre.. ;) Mohaha

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång på Liseberg gjorde jag det. Det satt det några engleska småbarn på en bänk och kasta ut småmynt för att sedan fnissa åt folk som plocka upp dem. Då plocka jag upp ett mynt och slängde det i papperskorgen. Då var det inte lika skoj längre.. ;) Mohaha

:D^_^ Hahaha ägda.

Vote: Om jag har 9 i fickan, och jag vill köpa något som kostar 10.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är jag som tappar dom.. ;)

Brukar faktist slänga enkronor om dom är ivägen eller fickan blir för full..

Vote: Nej.

Ånej, det som jag tycker är så illa! visst att jag inte alltid plockar upp pengar jag hittar, men om man väl har dom i fickan så är det bara fjantigt att slänga dem, tycker jag..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...