Kebab Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Läförståelse var lätt, hörförståelsen gick sådär :/ Ska man inte prata något i engelskan? (Som man gjorde i svenskan) Joodå, det ska man. Vi gjorde det för länge sedan. Det var easy as pie, så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Trodde hörförståelse skulle vara svårare. Missade en fråga men resten tror jag nog jag svarade rätt bra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Tyckte läsförståelsen var jätte enkel, men hörförståelsen gick åt skogen...fullständigt hel kasst...gissade på mer än hälften av frågorna... Redigerad 16 mars, 2006 av eXon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Ja, jag har haft det. Fick MVG på alla delarna, älska mig. Jag tror det är båda samtidigt. Typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts