Bozzard Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Jag tyckte att det var ganska lätt faktiskt, svenskan var svårare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Tycker det var riktigt enkelt faktist =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Det var skitlätt, lite jobbigt på lyssningsdelen då jag satt långt ifrån cd-spelaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Läsförståelsen: Lätt Hörselförståelsen: Sådär Det blir ännu enklare på måndag då man ska skriva en uppsats. Och målet för Godkänt är att en engelskman ska kunna förstå texten. Tips: Skriv mycket! onödigt skit. Vi kollade igenom gamla uppsatser i skolan för några veckor sedan där var det en MVG text som var skit mycket text men det mesta var bara massa onödiga grejer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Vad handlade mumbojumbot om? Hör- och läsförståelsen, alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Trodde att det skulle vara svårare, gick hyfsat. Blev nog endel fel på lyssnadelen Overheard där jag lyssnade lite dåligt på vad dem sa. Blev lite störd utav min kompis som satt bredvid mig också när han höll på med *SCHNNNFF* (lite snuvig), men förövrigt tror jag nog att det gick okay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Vad handlade mumbojumbot om? Hör- och läsförståelsen, alltså. Det var fyra stycken texter. Text nr.3 var indelad i två delar. Text nr. 1: En text om resor man kan göra i ett land - svara på frågor Text nr 2: Man ska fylla i ord som saknas i meningar Text nr 3: En lång text som handlar om unga folk som åker ut och klättrar i bergen - svara på frågor Text nr 4: Ungefär som tvåan fast nu har man olika alternativ att välja mellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Läsförståelsen var hyfsat lätt. Den sista delen i hörförståelsen var näst intill omöjlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Orka att man inte fick gå förän 10:30.. hahajavart klar 9:50 Sitta i 40 minuter och vänta.. WIE:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Orka att man inte fick gå förän 10:30.. hahajavart klar 9:50 Sitta i 40 minuter och vänta.. WIE:D Vi fick gå 9.30, ska inte alla skoler ha samma tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Vi fick gå 9.30, ska inte alla skoler ha samma tid? Va? Fan va tidigt! Såhär såg det ut för oss: 8:00 Hörprov 8:55 Rast 9:30 Börjar läsprov 10:30 Får man gå 10:30+80minuter Tvingas man att gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Va? Fan va tidigt! Såhär såg det ut för oss: 8:00 Hörprov 8:55 Rast 9:30 Börjar läsprov 10:30 Får man gå 10:30+80minuter Tvingas man att gå Lol tänkte fel Av nån anledning fick jag in när vi slutade med första provet, fasen vad dum man kan vara ibland btw; ni hade en annan ordning än oss 8:30 Läsprov 9:30 (Får man gå) 9:50 Rast 10:20 Hörprov 11:20-11:30 nånstans fick man gå Redigerad 15 mars, 2006 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Läsförståelsen: Lätt Hörselförståelsen: Sådär Det blir ännu enklare på måndag då man ska skriva en uppsats. Och målet för Godkänt är att en engelskman ska kunna förstå texten. Tips: Skriv mycket! onödigt skit. Vi kollade igenom gamla uppsatser i skolan för några veckor sedan där var det en MVG text som var skit mycket text men det mesta var bara massa onödiga grejer.... På måndag? Vi ska ha det på Fredag Ska inte alla ha det på samma dag? Iaf..då kan du väl skriva vad alternativen till skrivningen är? Inte för att jag bryr mig, men jag tänker på de som vill fuska lite.. Redigerad 15 mars, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Vi ska skriva på onsdag, Den är inte samma dag för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 8.30 började vu med läsförståelse och sen 10.30 hörförståelse. Uppsats..yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Va? Fan va tidigt! Såhär såg det ut för oss: 8:00 Hörprov 8:55 Rast 9:30 Börjar läsprov 10:30 Får man gå 10:30+80minuter Tvingas man att gå Va? börjar ni skolan klockan 8? stackare.. Läsförståelsen var sjuuuuukt lätt (inte skryt ). På läsförståelsen gick det åt helvete i början av elefant-texten, eftersom jag satt och tänkte på annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Va? börjar ni skolan klockan 8? stackare.. Läsförståelsen var sjuuuuukt lätt (inte skryt ). På läsförståelsen gick det åt helvete i början av elefant-texten, eftersom jag satt och tänkte på annat Du menar hörförståelsen andra gången va? Jag är glad att det gick bra för dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Vissa frågor var lätta, andra lite krångliga. Gick väl hyffsat. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Läförståelse var lätt, hörförståelsen gick sådär :/ Ska man inte prata något i engelskan? (Som man gjorde i svenskan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Läförståelse var lätt... Hörförståelsen var lite svårare för dom pratade så förbannat fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts