tuck Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Någon som vet? Gör en topic med vettigare namn nån gång Då kan du skriva allt i posten istället. T: Antar att man ändrar nått i nån ljud mapp, som på GTA vc... Redigerad 13 mars, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Gör en topic med vettigare namn nån gång Då kan du skriva allt i posten istället. T: Antar att man ändrar nått i nån ljud mapp, som på GTA vc... Det var väl ganska vettigt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Det är extremt krånglingt att göra detta. Tror inte det finns något program än. Ska kolla om någon har fixat polissirenen till GTA Sweden än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tuck Skrivet 13 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Det följde med siren mp3 filer med gta sweden, den beta versionen som släptes förra veckan eller när det nu va altså, så det borde gå att instalera den på nått vänster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Det följde med siren mp3 filer med gta sweden, den beta versionen som släptes förra veckan eller när det nu va altså, så det borde gå att instalera den på nått vänster Ja men nu är det så att alla i GTA Sweden Teamet är i stort sätt noobs. Jag håller på och testar ett program http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=225049 ; som ska kunna göra om ljud till SA. Så att man kan sedan kan få in det i spelet. Tror inte de har komit så långt att de stoppat in ljudet än. ^^Hoppas att deta program även fungerar till radio kanalerna; då skulle ju GTA Sweden kanalen NileCity bli klar^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Ja men nu är det så att alla i GTA Sweden Teamet är i stort sätt noobs. HEJ!! du skulle bara veta vad arg jag är nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) HEJ!! du skulle bara veta vad arg jag är nu Jämförde med de som gjort ^^proramet t.ex. och jag anser mig själv som noob innom gta modding med EDIT: Tycker det var klantigt att lägga med ljud filerna utan att ha konverterat det till GTA SA EDIT2: Ok ändrar till Rockies då Redigerad 13 mars, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 HEJ!! du skulle bara veta vad arg jag är nu Vi är ju inte direkt bäst om man säger så. Men dåliga är vi inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Vi är ju inte direkt bäst om man säger så. Men dåliga är vi inte. Men noobs är vi inte igallafall BTW har ni kollat på min BMW? endast på gta-sweden och ascendence!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Då kan väll vågon av er ta på er jobbet som står längst ner här. Som det står där har jag inte tid att sätta mig in i yttligare en modding typ just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 J ag har ljudet ingame så noob på det själ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 J ag har ljudet ingame så noob på det själ Hur? Hur? Ber du inte om ursäkt nu Oscarw, och skäms en månad eller två skvallrar jag för min mamma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 J ag har ljudet ingame så noob på det själ Använde du SAAT då? eller finns det ett annat program visa järnat ett lite klipp som bevis. JAg tänker inte be om ursäkt för ett ut talande om en grupp som inkluderar mig själv. Jag anser att GTA Sweden Teamet är Rockies, alltför många i teamet her typ bara gjort en lite textur modd . Tycker att en rikig modd ska vara skriptad, 3d moddelerad eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts