Corleone Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 American History X är jävligt bra, precis som Undergången och en mängd andra filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 "Dum dummare" och "Kingpin", e två sjukt roliga filmer. och även "min största kärlek" e grym... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Så svårt att välja. "Lord of the Rings", vad jag kan komma på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 American History X är jävligt bra Jo, den är också ruskigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 HOT SHOTS 2 älskar den filmen var typ 9-10 år när jag såg den första gången fan va man garvade, Men Napoleon Dynamite och Sin city är också sjukt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Freddy Vs. Jason Och Resten av Friday the 13th filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) Jo, den är också ruskigt bra. Håller med.... Jävligt bra film! EDIT: Gillar den svenska filmen "sökarna" eller vad den heter... Handlar om 3 killar i Stockholm. Redigerad 17 mars, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Håller med.... Jävligt bra film! EDIT: Gillar den svenska filmen "sökarna" eller vad den heter... Handlar om 3 killar i Stockholm. Haha Sökarna, den filmen är riktigt ful Älska svenska ungdomsfilmer som Nattbuss 807, Sökarna och 30 November. Filmerna är så dåligt gjorda att dom blir bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jag har faktiskt ingen favorit längre.. alla e ju bra på sitt sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hrm.. Forest Gump ligger högt upp men samtidigt så är filmversionen av 1984 den bästa filmen jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Kill Bill 1 och 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Såg Forest Gump på DVD nyss.. och .. *pressar tillbaka tårarna* .. den var vacker.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Visst gillade jag Mean Girls när jag såg den. Men svaret känns för oseriöst på något vis. Men jag älskade klassikern Citizen Kane. Kommer inte ihåg något från filmen eftersom det var åratal sedan jag såg den. Men jag kommer ihåg många otroiga stunder från den, och det har jag inte gjort på någon annnan film så långt tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 The Shawshank Redemption (Nyckeln till Frihet) Fear and Loathing in Las Vegas No Direction Home The Good, The Bad And The Ugly (Samt alla andra spagetti me Clintan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Många bra filmer jo, typ Clintan och enemy of the state-filmer. men de bäst aär nog ändå Pulp Fiction och Reservoir dogs (de hänsynslösa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Hmm, jävligt svårt.... Men Halloween 1 och 4 är det inte många filmer som slår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Måste ju nästan vara Star Wars serien. Vilken av de filmerna vet jag dock inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Guds Stad. så realistiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Live shut: Binge Purge. Some kind of monster. Så jävla w0rd, fast jag föredrar Live Shit : Binge And Purge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Guds Stad. så realistiskt Slutet är riktigt skönt. Allt upprepar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts