oskaroskar Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Vilken är den bästa filmen som ni någonsin sett? Den bästa jag har sett är lätt The Boondock Saints Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Vilken är den bästa filmen som ni någonsin sett? Den bästa jag har sett är lätt The Boondock Saints Fanns det inte en sån här tråd för ett tag sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 King kong, är väl en av de bästa. Finns så många bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Kanske Il Posto, eller Döden i Venedig. Eller Nattvardsgästerna. Eller A Woman Under The Influence. Tillsammans, hand i hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) One Flew Over the Cuckoo's Nest, Amarcord, Halloween eller Forrest Gump kanske Redigerad 12 mars, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Fredrik mot Jassån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Ingen aning... LOTR trilogin (extended) är jävligt bra.. spaceballs är också bra.. vet inte vilken som är den exakt BÄSTA jag sett, sån svår fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Den filmen jag sett mest gånger och varit mest förtjust i är The Signs. Såg den på bio, köpte DVD:n direkt när den kom ut, och har väl sett den hur många gånger som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Back 2 the future 1-3 (Tillbaka till framtiden 1-3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Schindler's List Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Back 2 the future 1-3 (Tillbaka till framtiden 1-3) Åh, de är ju riktigt bra Några av mina favoriter också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Live shut: Binge Purge. Some kind of monster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Alien filmerna, Rovdjuret (Predator 1 & 2), AvP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Kung Pow: Enter the fist! och Monthy Python and the Holy Grail leder komedi klassen. Förutom dom kommer jag bara på Sin City just nu, om jag hade ork att springa runt och leta filmer här hemma eller leta runt på nätet hade jag kunnat skriva fler bra filmer. Men det får bli en annan gång i så fall. Redigerad 12 mars, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Svårt att bara säga en så jag tar några: Sagan om ringen trilogin Bad Taste Braindead Hannibal filmerna Stewie Griffin the untold story Saw 1 och 2 8 mile Sin City Mean Machine = BÄST Redigerad 12 mars, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Karate kid filmerna. Vilka minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Ha, Hannibal. Såg den idag, fairly disgusting. skalperar folk levande, äter hjärnor, hugger av händer, spätter upp ett par och ett gäng gubbar blir uppätna av vildsvin medans dom lever Trodde att lamman tystnar och red dragon var vidriga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Glömde ju: Detroit Rock City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Mean Machine = BÄST Ojaa! Fett bra. Redigerad 12 mars, 2006 av Plusfortyfour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Schindler's List Riktigt bra film. Life Spirited Away The Hurricane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts