syyyg Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Hur installerar man googleearth toolen in i sketchup 5.0. Gjorde en ny för jag tror inte att det finns en sån här tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Omg du är 16år och kan inte göra en vettig topic. T: Det står väl på hemsidan? Redigerad 12 mars, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 12 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Omg du är 16år och kan inte göra en vettig topic. T: Det står väl på hemsidan? Men fattar inte instruktionerna så ja tänkte att någon här kunde förklara på nåt enkelt sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Men fattar inte instruktionerna så ja tänkte att någon här kunde förklara på nåt enkelt sätt Som sagt, du är 16 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Jag har det. Det var bara att ladda ner och installera. Du måste gå in på downloads på sidan för att hitta windows versionen, kan ju vara det som e felet. Själv tycker jag att google earth:s upplösning e så dålig att man inte har någon använding för plugg-in:et. Kanske e bättre med google earth +. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 13 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Hur gör man då för att göra modeller som man kan importera in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts